Intruder 1400 fra 80'erne

Nogen der kender denne maskine rigtig godt. De er ikke så dyre mere. Er det så fordi de ofte går i stykker.

Mangler der et 5'te gear, er den for høj/lav gearet, jeg kører langt.

Den har jo som std. kun 4 på dem fra 80 erne.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
34 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
En af mine kammerater, nu desværre død, havde en sådan i 90erne. Han havde aldrig problemer med den, og jeg har været med ude at køre på den, og der virkede den da ikke undergearet, men meget civiliseret.

Med venlig hilsen
ktm

 

uldal, kender godt sccd, der sker ikke meget der ovre, har lagt samme spørgsmål (ligesom den klub jeg selv er i).

Måske forum har været større engang, alle deres forumindlæg er blevet slettet pga. spam skriver de, æv. Ville ellers gerne have læst om alle de fejl der er på sådan en maskine.

Har dog fået dobbelt så mange svar her som der.....

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
PeterR, det ku være du sku betale dit kontingent først. Medlemmerne gider ikke hjælpe nassere. desuden er det et fandens spørgsmål når man hverken kender eller har set cyklen.Det er heller ikke allesammen der kun har 4 gear- den kan have været slæbt hjem fra USA og OK, eller have ræset rundt i sydtyskland

 

"PeterR, det ku være du sku betale dit kontingent først.",

Kære uldal, jeg gider sørme da ikke være medlem af en eller anden tvivlsom hjemmeside klub, uden af have en Intruder.

Og jeg vil ikke købe en Intruder uden nogen med forstand på maskinen har hjulpet mig.

Det er ikke den stil vi kører over for gæster i min XS'klub, og jeg forventer sørme da lidt gratis hjælp inden jeg kaster mig over en cykel til over 60.000 kr. I XS klubben er man vist heller ikke i tvivl om hvad man får for en maskine, da hver en møtrik på denne type maskine er vendt og drejet i vores forum.

I øvrigt meget dårligt af sccd.dk, hvis de lader mig komme ind først, for så ikke at hjælpe. Jeg har fået en henvisning, til lidt hjælp.

I øvrigt kan jeg intet se om hvad det koster i medlemskab. Hvis det er en flad hund for et år, som det er i min XS klub så lad gå, men gider ikke betale flere hundrede krone for ingen ting.

Har du noget med sccd.dk at gøre.

Nu spørger jeg på en 4 gears, da jeg ser i de fleste annoncer ad de i 80'erne har 4 gear.

Undskyld mig, men jeg er nok lidt farvet af andre sider på nettet hvor vi hjælper hinanden.


Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Annonce
Naarrhh, Uldal
Det er ikke så usædvanligt at man i kredse med specialMC og -biler hjælper kommende medlemmer med råd og vejledning også uden at de endnu er medlemmer.
Men bliver man ved som ejer, at spørge og benytte en klubs viden og faciliteter, ja så er kan det godt ske, at der er en eller anden, som begynder at øffe lidt.!
Hvis nogen vil kaste sig ud i noget med en Land Rover, er man velkommen til at spørge på www.4x4entusiasterne.dk også som ikke medlem!

Med venlig hilsen
ktm

 

Der er selvfølgelig forskel på klubberne PeterR, jeg ved at MZ Klubben lukkede for det varme vand, efter at et par stykker havde udnyttet klubens medlemmer groft i meget lang tid. Da de efter flere gange havde fået et vink med en vognstang ikke ville være med i fælles skabet klappede kassen i.  Jeg kunne som medlems admin. se at flere og flere valgte at "glemme" at betale kontigent. Derfor lukkedes der af for det frihjul, det betød så at medlems tilgangen igen steg.
Hvis det kun er en lille klub som eks. MZ klubben der vel for tiden mønstre en 350 medlemmer fordelt over hele Norden, skal der altså penge i kassen for at det kan løbe rundt, vi giver 175,00 Kr. om året, det kan lige dække så der er plads til en lille opsparing der bruges til bla. træf.
Så holdningen med at "nu vil jeg lige have noget hjælp, så kan jeg se om jeg gider være medlem" den duer ikke. Du må yde for at kunne nyde.
klap, klap, klap til håndværkeren. Du er bedre end jeg til at formulere et svar der er til at forstå. Der er så mange frilødere, der "bare" lige har et lille spørgsmål, der så senere viser sig at være så omfangsrigt, at medlemmer bruger timer og rkæfter på at løse og informere, for derefter at opdage, der intet kommer den anden vej - end ikke et svar på, om problemet blev løst. Du er ikke den eneste Rasmuzzen. Medlemmer der åbner forum, stiller sig til rådighed overfor klubkammeraterme. Andre må se sig heldige, hvis de får hjælp. Hvis Touring Club intet medlemsblad havde, var du jo heller ikke medlem, vel?

 

Jamen det har du da ret i Uldal, for hvad er der lige ved TC der skulle holde på medlemmerne ud over bladet. Selvfølgelig chancen for at møde andre medlemmer på Campen, men det kunne jeg jo gøre alle andre steder uden et medlemsskab. Se nu bare de træf der bliver holdt rundt omkring i landet hver måned året rundt, der har vi jo TN til atopdatere os om de begivenheder. Og det er da et flot blad til den pris, 190,00 Kr. om året. Så ja jeg er kun medlem på grund af deres fine blad.
Jeg er dog stadig medlem af en special klub som MZ klubben, selvom jeg ikke deltager ret meget mere i debatten der inde eller kommer til deres træf. Jeg vil gerne støtte klubbens arbejde, selvom jeg egentlig ikke bruger dem til noget mere.
Åhhh i 2 gamle sure enige mænd.

Ja sådan er vi jo så forskellige som mennesker, og hvad vi gider gøre for andre. Jer er hamrende ligeglad med træf, ligeledes er tryksager på papir bare ikke i orden i år 2010, så hvis mine kontigent penge skal gå til glitterpapir og øl, så er det bare ikke ok.

yamahaxs650.dk klub siden, som jeg har brugt rigtig mange hundrede timer på at programmerer op de sidste 6 år, den kan alt hvad der ønskes af sådan et elektronisk medie.
Den er 90% papirløs, og det forum jeg driver for vores XS ejere, optager NATURLIGVIS spørgsmål, køb salgs annoncer osv.osv. via mig.
Man kan ikke oprette sig uden et medlemsnummer, men man kan godt få indlæg i forum, hvis man sender det til mig. Alle er potientielle medlemmer. Jeg har valgt et betalings forum, som altid er i udvikling og programmerer eventuelle sikkerhedshuller væk på rekord tid, ikke et eller andet gratis hobbyprojekt forum fra nettet, som netop ikke kan udlukke folk, og som kan bombes af afrikanske spammere. Jeg kan se at sccd.dk netop har været ramt af sådan noget, det er ærgeligt for dem, hvis det jeg og andre søger lige netop er gået tabt da de gav op, med at genetablerer data. Jeg har først mødt siden sccd for en måned siden, så jeg kender intet til hvor veludbygget den har været med tekniske hints, data osv. inden den startede forfra.

Og ja, jeg har haft en enkelt bruger eller to, hvor jeg har tænkt, luk nu r*ven sømand, og bliv medlem, mere er det ikke. Folk der kører Suzuki og MZ har åbentbart ingen forum moral :o), så måske jeg skulle overveje en JitBung 250 ccm med ali fælge og rustgaranti istedet.....

Hvad er det for et touring blad i skriver om, er det noget fælles imellem klubberne.

Nå danmark er som altid for lille til mine "store" spørgsmål, jeg finder mine svar i ude for grænsen....


Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Der er yderligere 24 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis