Lurem C 210 B

Hej.

Er der nogen der ligger inde med en bruger manual til Lurem C 210 B på dansk eller ved hvor man kan få en.??

Rudi

Hej. Er der nogen der ligger inde med en bruger... Vis hele indlægget
25 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ja det er strenge, men det rykker mere at synge drenge
Især hvis man som jeg der gjorde det til en Gudstjeneste engang, jeg har en go kraftig og fyldig bas
Hej.
Jeg HAR en LUREM 210. Har brugt den i mange aar - meget ok.
Men, har aldrig 'brugt den fuldtud' forstaaet paa den maade, kun sav/afretter har jeg brugt.
ER DER EEN ELLER ANDEN der kunne vise mig opstilling mv. til de oevrige processer.
ELLER : hvordan gik det med den BRUGERVEJLEDNING som er blevet efterlyst ?
Jeg koerer gerne over hele landet (DK) for at faa instruktion i Juli md (bor i udlandet)
MVH.
Gunnar

Hej

Har du stadig maskinen, har lige købt en men mangler en oversigt til strømmen.

Håber du kan hjælpe med et billede

 

Venlig hilsen

Ziering

Hej Ziering

Er lidt i tvivl om, hvad du mangler? Jeg har en dansk og en fransk/engelsk brugsanvisning (og en maskine!). Der ikke noget elektrisk diagram i den danske udgave. Vedhæfter et billede fra den franske:

Der er så alligevel en dansk udgave, ved ikke om det gør nogen forskel:

 


KL

Hej møbelsnedker 

Jeg har lige købt en lucrem c210b men mangler en manual og jeg kunne læse at du havde en er det muligt at få / købe en kopi af den da der er nogle funktioner jeg ikke er helt med på 

Mvh Ebbe



Smeden
Annonce

Hej Ebbe

Tillykke med din "nye" kombimaskine. Selvfølgelig vil jeg lave en kopi af min manual. Det er weekend og mon ikke jeg kan finde ud af at lave en PDF-fil. - Men naturligvis er det ikke gratis! Jeg vil se et par billeder af din maskine og også gerne høre hvad du har givet for dyret til gengæld. Og også gerne en (lille) historie om, hvad du skal bruge maskinen til, helst her på siden. Har vi en aftale ? :-)

Snedkerhilsen Kåre Lindberg, mob. 50101072.


KL

Absolut jeg har købt den på Sjælland i Mørkøv og er igang med at gøre den klar den havde stået i et fugtigt run så den var /er lidt anløben at rust dog ikke gravrust, og så var det ene beslag de holder høvlplanen været brækket og svejst af en der ikke kunne svejse støbejern så der er lidt af et job at få den klar og prisen var 4000,-kr jeg tager nogle billeder af den når jeg kommer på værkstedet det blive løbet af dagen.

Og jeg skal bruge den til ren hobby 

Mvh Ebbe


Smeden

Jeg har repareret motor ophæng på sådan en karl. Det blev lavet med almindeligt jern beslag på siden f oprindeligt beslag, som så blev skruet på. 


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Møbelsnedker skrev den 09-06-2017 17:48:54

Hej Ebbe

Tillykke med din "nye" kombimaskine. Selvfølgelig vil jeg lave en kopi af min manual. Det er weekend og mon ikke jeg kan finde ud af at lave en PDF-fil. - Men naturligvis er det ikke gratis! Jeg vil se et par billeder af din maskine og også gerne høre hvad du har givet for dyret til gengæld. Og også gerne en (lille) historie om, hvad du skal bruge maskinen til, helst her på siden. Har vi en aftale ? :-)

Snedkerhilsen Kåre Lindberg, mob. 50101072.

Gammel opslag.
men er det mulig at gå fingeren i den digitale PDF fil der er blevet lavet?

Hej sandstorm. Jeg har ladet manualen gå videre til en anden træmand, kunne ikke selv finde ud af at lave en PDF-fil. Da jeg sendte den fysiske manual (med en fin gave) til den nye ejer, var det med betingelsen at vedkommende besvarede henvendelser som din. Men du må ryste op med en reel identitet før jeg forbinder jer. De der mærkelige avatarer gider jeg ikke. Du kan finde mit mobilnr. længere oppe i tråden.
 Hilsen Kåre

KL
Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis