Vinduerne er kommet, men jeg kan ikke få fat i tømren

Hej Alle,

Jeg kunne godt bruge et godt råd. Jeg bestilte i juli nogle nye vinduer gennem en tømre. Han var ude og tage mål og bestilte efterfølgende vinduerne. Kort tid efter ringede han tilbage og sagde at vinduerne ville komme i uge 40.

Det gjorde de så og jeg har efterfølgende prøvet at komme i kontakt med ham (lagt 3-4 beskeder hos ham), men han var ikke svaret tilbage.

Hvad gør jeg? Kan jeg få en anden til at sætte dem I, eller hvordan? Jeg har ikke modtaget nogle regninger fra producenten.

Mvh
/Thomas
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg vil da mene at 3 uger er en rimelig tid, ihvertfald til at lige give et kald tilbage.

Jeg ville nok lige ligge en besked hos ham, at du agter at få et andet firma til at montere dem, også lige give ham nogen dage til at svare på det. Sker der så ikke yderlig, kan du vidst roligt ringe til et andet firma.

Mvh Thomas Hansen

Er det nok at ringe?? Man skal vel kunne dokumenterer at man har stillet en ultimatum med en tidsfrist?? Det kan man jo ikke med en besked på en telefonsvarer?
Anbefalet brev må være den eneste løsning.. Hvis ikke man bare sender vinduerne retur og finder en anden håndværker.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis