El problemer med PGO T-REX 110

Jeg har bemærket efter jeg købte min t rex, at der er noget galt. Der er ikke liv i uret, og det er som om der er vendt op og ned på op og ned blændingen, samt kørelyset i højre side foran, er ustabilt. Pæren har fuld kontakt med fatning. Når jeg trykker på "passing", summer relæet højt og lyskeglen er ikke så stærk. sætter jeg omskifteren på opblænding, og trykker på "passing" igen,  klikker det kun idet jeg trykker det ind, og lyser rigtigt.  Håber der er nogen der kan hjælpe.

today is born, the seventh one.. born of woman the seventh son..

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har du købt den fra ny ?
Jeg følger ikke så meget med i hvilke mærker der er på markedet, derfor spørger jeg.
Har du overvejet at skifte relæet ?

V.h.  Håndværkeren
Det er ikke relæet det er galt med. Jeg ved ikke om der kan være en fejl til stel. Der sidder en stelledning på udstødningen, som jeg kan se ikke er original. Den er sat direkte på batteriets -pol Og nej, den er fra 2005.

today is born, the seventh one.. born of woman the seventh son..

D.v.s. at du ikke aner hvor meget den tidligere ejer har rodet med den, så kan jeg kun anbefale at du skaffer et diagram over lednings nettet på PGO-en.
Hejsa.. for mig lyder det underligt at montere en stil til udstødning.. prøv at monter en ledning på batt minus, også finde et sted på selve stillet om monter den der.. det kunne lyde som en dårlig stilforbindelse (?)
Mvh Jan j
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis