Teak stave????

Hej er ved at shine en gl. jolle lid op og er ved at smide lidt teak på men er lidt itvivl om hvordan jeg skal montere dem???? skal jeg have fuge imellem eller er det nok med fugen jeg vil lægge til sidst for at holde det tæt????
de bliver skruget fast på en vandfast blyfferplade tro jeg nok det heder.......... se foto

Hej er ved at shine en gl. jolle lid op og er ved... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
OK, så er jeg med. Det lyder som en rigtig fin løsning. Send os lige et billede når du er færdig, hva´?

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Og er det Sikaflex 221 der skal bruges til at nåde - spørger fordi jeg selv skal igang.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Sikaflex 290dc som nåddemasse. Kan købes billigt hos Holbæk Bådcenter.
Husk Primer 290dc og nåddetape.
Hej skal til at lave en plade til agterenden af mit cockpit, pladen skal pålimes en 4 mm teakfiner og må max være ca 10 mm ialt. Jeg har en 6 mm vandfas østenfine, men syntes ikke at den er særlig formstabil, er der alternativer til østenfiner - måske de der plader som bruges i bunden af trailere, de er vel også vandfaste??
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også