Andre som sejler på Mariagerfjord

Jeg vil gerne høre om her er andre som sejler på Mariagerfjord. Jeg bor selv i Byen og sejler en del på fjorden, måske i ligger inde med ting jeg kan bruge af viden

L.Sindalsen

Mariagerfjord

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Lynge,

Ja jeg sejler en del på fjorden, mest fiskeri trolling og kaste.
De sidste par uger er det hele sket indad i fjorden med Ørnedals bugten som et rigtigt hot spot til ørreder.
Var det det du ville?
Ørnedals bugten ved jeg ikke pt hvor er, men kan måske finde den på kortet. jeg syntes det er sværet at få de ørreder med hjem, de vil ikke bine på lige for tiden, ikke her ved mig og det er både trolling og fiskeri med spinner..
Har du så båden til at ligge i fjorden, eller på trailer, jeg har min på trailer da det ikke er til at få en havne plads i Mariager, du har jo et stykke vej her til, kan se det er post nummer 8900.
Er du så stoppet for i år eller fisker du stadig? jeg var lige ude i går men igen vil de ikke med hjem, jeg sejler mellem Mariager og salten nogle gange til Hadsund.

ser du en limbo 475 hvid med en meget smuk mand ombord så kan det kun være mig.

Hygge

L.Sindalsen

Mariagerfjord

Hé hé Ja der kan man jo bare se. Jeg kikker normalt ikke efter ældre mænd på fjorden, nu ville det jo nok hjælpe en del, hvis du var blondine på 22:-) jada og af hunkøn. Ja Ørnedalsbugten ligger på syd siden inde ved Hobro. Men hele strækket fra Hobro til Mariager kan kaste en ørred af sig både nord og syd.
Jeg benytter for det meste Stinesminde, når jeg sætter jollen i vandet, mest pga. at der kommer mange småbåds fiskere der og der altid er en god stemning, hvor der kommer lidt tips & triks fra dem der fisker derfra.
Jeg er pt ikke hjemme, men håber på et par ture inden 15 nov, hvor fredningen begynder.
Stykket ved Vive og hele bugten omkring Østergårde kan også godt kaste en ørred af sig.
Jeg sejler i en gammel Flipper 580, der plejer at blive omtalt som det brugte hygiejne bind pga den flotte "70 farve;-) Men hvis du køber en VHF er der som regel liv på kanal 72...
Frk Yde svarer som regel når der ikke er line kludder eller fisk på krogen.
Et helt hvidt blink eller en wobler i en krads farve kan måske hjælpe med at få den ørred i båden.

Knæk & bræk

Hé hé Ja der kan man jo bare se. Jeg kikker normalt ikke efter ældre mænd på fjorden, nu ville det jo nok hjælpe en del, hvis du var blondine på 22:-) jada og af hunkøn. Ja Ørnedalsbugten ligger på syd siden inde ved Hobro. Men hele strækket fra Hobro til Mariager kan kaste en ørred af sig både nord og syd.
Jeg benytter for det meste Stinesminde, når jeg sætter jollen i vandet, mest pga. at der kommer mange småbåds fiskere der og der altid er en god stemning, hvor der kommer lidt tips & triks fra dem der fisker derfra.
Jeg er pt ikke hjemme, men håber på et par ture inden 15 nov, hvor fredningen begynder.
Stykket ved Vive og hele bugten omkring Østergårde kan også godt kaste en ørred af sig.
Jeg sejler i en gammel Flipper 580, der plejer at blive omtalt som det brugte hygiejne bind pga den flotte "70 farve;-) Men hvis du køber en VHF er der som regel liv på kanal 72...
Et helt hvidt blink eller en wobler i en krads farve kan måske hjælpe med at få den ørred i båden.

Knæk & bræk

Annonce
Hvad dælen lynge...Var du ikke flyttet til Thailand ??
Jo sten det er jeg eller jeg var det, men kom hjem i Maj da jeg fik et par blodpropper, så nu skal det være ok først. Så jeg nyder livet i Mariager nu sammen med konen og knægten.

L.Sindalsen

Mariagerfjord

Skrevet af frk yde på 26 okt 2010 13:17

Knæk & bræk

Jeg leder efter en brugt VHF radio, men ikke en håndholdt.

Nu vil jeg da prøve og bruge et hvidt blink næste gang også fiske mere den vej mod hobro.

Ja man kan hurtig høre for sin båd, jeg har også fået flere bemærkninger om min Limbo 475, det er jo heller ikke en foto model men den ligger rigtig godt i vandet da den er 2 køls, også fik jeg den billig og med en næsten ny motor.
Det kunne da være sjov om vi ses en dag på fjorden, jeg er let at se da der ikke er andre med sådan en båd, ikke jeg har set da.

Knæk & bræk

L.Sindalsen

Mariagerfjord

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis