Lys og bevægelses sensor?

Kan man få en stikkontakt, med både lys og bevægelses sensor i?, dvs jeg vil gerne ahve lyst skal tænde automatisk når jeg går ind i rummet, men ikke hvis det er dagslys og der er nok lys i rummet i forvejen.

Kan sådan noget købes færdigt.

Hvad med den her, er det kun en bevægelses sensor, eller kan den også måle om lyset er oplyst nok i forvejen? http://www.lavprisvvs.dk/shop/lk-fu...4333p.html

9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis du lige læser beskrivelsen, så fremgår det at lys, følsomhed og tid kan indstilles på dreje knapper.

Så ja, den kan indstilles så den ikke tænder når der er tilstrækkeligt med lys.

Mvh Thomas Hansen

Det var da så lidt.


Mvh Thomas Hansen

En stikkontakt er sådan en man sætter et stik i feks. en radio hårtørre osv, imens en afbryder er en der afbryder lyset......... men her er et eksempel på en klassisk fejl en ikke el-uddannet laver........... en stikkontakt til at afbryde lyset med :-) men jo som er rigtigt står så kan den bruges

Mvh

 

Thomas

Jeg køber den fra LK, det ved man hvad er
Skrevet af simpeltliv på 26 okt 2010 20:18
NB hold dig til anerkendte produkter! Jeg er kommet til at købe sådan en billig-sensor, og fu.. hvor er den træls, så virker den - så virker den ikke.... Den er ikke til at blive klog på!


Mhh, du ved godt den slukker efter x antal minutter, og tænder igen ved bevægelse. Lige som blinklys, virker, virker ikke, virker, virker ikke. Hehe Jeg kunne ikke lade værd.

Mvh Thomas Hansen

harald nyborg har en til solceller der lyser kraiftig omkring et minuts tid til en pris af 199
den har jeg nu brugt til mit brændeskur i 2 år,, den lyser så kraftig at man kunne læse en bog i lyset ( hvis man læser hurtigt nok)
den giver et rigtig godt lyst tids nok til at samle brænde sammen, og så er den gratis i brug

ibber

hehe jeg skal bruge den i mit køkken, så det går nok ikke
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis