Rust i ydre panel

Hejsa
Jeg er ved at sætte en vw polo 1997 i stand. Der er kun et sted den er lidt kritisk mht rust. På venstre panel under fordøren lige hvor den støder til forskærmen. Forskærm og panel er adskilt. Jeg kunne se at den var ramt af rust - længde ca 4 cm bredde ca 3 cm. Jeg har slebet det ned og ville svejse en ny plade på. Men det ydre panel er så tyndt at det er lidt problematisk at svejse på.
Inderpanelet ser meget fint ud.
Mine spørgsmål er så:
Ydrepanelet er ikke andet en en meget tynd skærm uden om inderpanelet - er ydrepanelet så en bærende del?  Og må man gerne kitte det ud?

Ellers er alternativet at jeg køber et nyt ydrepanel - men nu har jeg ellers fået behandlet og lukket panelet fint af.
Hejsa Jeg er ved at sætte en vw polo 1997 i stand.... Vis hele indlægget
20 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Så må sejle lidt længere ud!!

Han har så ikke været i lag med karrosseriet. Jo hvis man buler en skærm, ja så kan den, så længe vognen var relativ ny, skrues af, ligesom kofangere og døre, men så var det også det. Resten var noget argt l...!!
Ufatteligt at den vogn fik så fantastisk et ry. Det fortjente den slet ikke især ikke ifh Morris 1000.

Med venlig hilsen
ktm

 

hvad så med spidserne, drenge. de rådnede også væk og her skulle trylles med svejseflammen

 

Du mener, der hvor man med svag flamme forsøger at bygge en lille vold op på det ultratynde, man ikke kan fjerne, og så igen bygge lidt mere tråd på, inden man kunne forbinde det nye metal på det lort (resten af bilen) som egentlig burde have været smidt væk?

Husker endnu den hule fornemmelse i bryst og mave, hvor hjertet dunkede intenst, når synsmanden hakkede hammeren igennem alle vegne!

Uldal, behøver du at rippe op i fortidens ærgrelser og sorger???
Jeg havde ellers fortrængt mange af disse pestilenser!

Men vi er da vist kommet en del væk fra indgangsbønnen??

Med venlig hilsen
ktm

 

Du kan da også blive ved!
Jeg står med en kasseret torpedo på en Land Rover!

Med venlig hilsen
ktm

 

hvilken model er det? Årgang? roveren altså

 

En 110" 1992 eller der omkring, med en 200 tdi
Kender du en, der har en sådan torpedo? ikke fordi han vil skifte den lige nu, men på sigt er det uundgåeligt.
Nu skal den bare klampes.

Med venlig hilsen
ktm

 

http://www.landroverspares.co.uk/category.html?id=162

 

Desværre ikke!
Det skal være "bulkhed complete 110" 1992/3"

Med venlig hilsen
ktm

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis