en djævel i XP ?

hej Jeg mangler hjælp til at finde ud af hvad der er sket med vores pc der kører på xp. I torsdags var den som normal, fredag uendelig sløv og blev ved med at skrive:på grund af manglende rundll32 et eller andet + 3-4 lignende meldinger. Har så prøvet at skanne for virus ol, intet fundet. Der efter en tur med windows onlinecare- fuldt tjek, heller ikke det gav noget. Til sidst har jeg forsøgt at gendanne pceren fra et tidligere tidspunkt, uden held.Og nu har jeg kun en dato tilbage i kalenderen med gendannelses punkter,nytter det at prøve det samme en gang til? Eller skal der andre midler i brug, såsom formatering ? Håber nogen kan hjælpe, der ligger familie billeder på den så vil gerne ha pcen op at køre fejlfrit igen. mvh snedkeren

 gørenmasseselvsåvidtmuligt

17 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er en fil der mangler, så du er nød til at skrive ordet ordentligt op og så søge efter det på windows update
hej
Tak, det vil jeg forsøge. Men hvor pokker er de filer smuttet hen, og hvordan er det mon sket ? Nu skal det lige siges at alle i huset bruger pcen, så måske har nogen pillet lidt meget !
Må igang med skidtet.
mvh snedkeren

 gørenmasseselvsåvidtmuligt

Og når du så har fået ordnet den "Putter" så gør dig selv den tjeneste at brænde alle dokumenter billeder o.s.v. på nogle CD-er eller som jeg gør på en DVD, så er du sikret. Det er noget jeg gør en gang om måneden.
Har du den orig. installations skive til XP kan du også bare vælge at køre en reparations installation.
hej
Der er ingen cd til, det ligger (siger min yngste søn ) på D drevet. Det er dog p....irriterende når ting ikke virker. Tak vil se om det kan bringe mig videre.
mvh snedkeren

 gørenmasseselvsåvidtmuligt

Annonce
Så kører du bare installationen fra D drevet hvis du kan komme til det.
hej
Det kan den ikke, kan end ikke komme ind og slette programmer i : kontrolpanel. Har søgt på web, der er måske en løsning, er ved at skanne xp eren nu. Må se om det bringer noget.
mvh snedkeren

 gørenmasseselvsåvidtmuligt

Og. Det hjalp ikke en dyt den skal nok formateres. mvh snedkeren

 gørenmasseselvsåvidtmuligt

Det hjælper heller ikke at formatere hvis der mangler en fil !
Hvor når har du sidst opdateret ?
Og ellers kan jeg anbefale spywarefri.dk hvor der sidder menesker der er meget hjælpsomme.
hej håndværkeren
Måske skulle jeg prøve den side, jeg kender den ikke ,men det kan jeg jo komme til
Den gamle (xp) opdateres ca hver 14. dag. Måske hver tredie uge, men så får den også hele turen. Derfor forstår jeg ikke at den pludselig er mærkelig. Kører aldrig uden antivirus program, men der er jo masser af ting jeg ikke ved noget om, dette er en af dem.
mvh snedkeren

 gørenmasseselvsåvidtmuligt

Der er yderligere 7 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis