dødmandsknap til pocketbike.

Hej alle sammen jeg står og har et lille problem da jeg har en pocketbike som mangler en dødmandsknap altså sluk knap. den der lille sorte dims hvor knappen burde sidde på og kablet osv er der men knappen mangler, og jeg aner ikke hvor jeg skal få købt mig sådan en på nettet eller i nogen butikker eller noget, og jeg kan jo ikke få startet pocketbiken uden den har en dødmandsknap fordi så kan jeg jo ikke få den slukket igen.. ellers hvis i har forstand på hvordan man slukker sådan en Uden en knap fx. ved at rode ved noget nede i motoren så den slukker så må i meget gerne fortælle mig det eller hvis i kender en hjemmeside hvor man kan købe sådan nogen småting.

...

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
En dødemands kontakt er egentlig bare en kontakt der går ind og korsslutter tændningen, det er såre simpelt, På croos maskinerne er der ofte en kontakt med en line der skal fastgørers om førens håndled, således at skvatter han af i farten stopper motoren omgående. På min MC er det blot en kontakt ved gashåndtaget, den har to ledninger der går ned til spolen som så er forbundet til plus og minus på spolen.

V.h.  Håndværkeren
Hold hånden over indsugningen på karburatoren så slukker den også. Men det bedste er at købe en af de kontakter som der linkes til.


Du kan også give den choker så skulle den helst slukke.
Du kan også bare vende den på hovedet

Skidt med larmen, der skal være MTD på farmen!

Hej Rasmus det er Casper sikkert glad for at læse, han skrev spørgsmålet for næsten 4 år siden.

Keder du dig lidt

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis