Uldal, da jeg læste de første linier i indgangsbønnen var mine tanker straks som du beskriver!

At jeg overhovedet er i live i dag, kan godt undre mig, når jeg tænker på, hvor vildt jeg kørte som ung. Derfor låner jeg heller aldrig mine biler ud og slet, slet ikke til unge mennesker. Måske min gamle Land Rover bus, men den er der alligevel ikke nogen der har kørekort til!

. Jeg vil ikke være skyld i deres død og endeligt.
Ingen unge mennesker lever op til den tillid forældre viser dem ved at udlåne bilen!!

og især ikke mig, da jeg var ung. Mine børn fortæller mig nu på deres halvgamle dage, at de overhovedet ikke var en skid bedre, selv om de også lovede højt og helligt at køre ordentligt. Den første gang knægten kom ud alene i en Jaguar, skulle den lige op og runde 200 km/t

Har I Jeres børn og biler kære, så lån ikke Jeres biler ud, og slet ikke hvis det er noget, der bare kan flytte sig nogenlunde.
Og Thor, indstil du dig hellere på at skulle en tur rundt til huggerne og kigge efter Starletmotorer. Men sæt hvalpen til at skifte motoren, så kan det være, han får lidt mere respekt for mekanikken og modererer sig og bevarer liv og lemmer.