Bundstokke

Hej !
Jeg har en lille sejlbåd, hvor jeg vil hæve dørken. Jeg vil gerne høre ad, hvilken træsort det vil være bedst at bruge til de forhøjede bundstokke som bliver sat i, ved siden af de originale. Ligeledes vil jeg høre, om de nye bundstokke skal limes i (epoxy), eller sættes i med glasfiber. - Båden er af glasfiber.
Håber på nogle gode forslag.!

Bedste hilsner.

Stig B.

19 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der er da ingen grund til at ilægge nye bundstokke, læg en liste i en passende tykkelse oven på de gamle bundstokke så er det problem da løst.

V.h.  Håndværkeren

Til Håndværkeren!

Så enkelt er det nu ikke, da de skal hæves en del. men hvordan skal jeg sætte dem fast - lime eller glasfiber ??

De bedste hilsner.

Stig B


Bedste hilsner.

Stig B.

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
hej du skal lige tænkge på stabiltet i båden når du hæver dørken på båden den skulle være så høj at den hænter når der er folk i den og der er søgang
hilsen rene

renek Bæltbåden af 1887(kertemindebåd)

danmark ældste bermudarig (bermydiansk sloop rig )

Hej Rene.
Tak for tippet !
Bedste hilsner. Stig B


Bedste hilsner.

Stig B.

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce

SSSSys !   Renek, hvis manden vil have en rullemarie så lad ham dog

????

Bedste hilsner.

Stig B.

hvorfor hvem skal da hente ham hjem når han kænter
hilsen rene

renek Bæltbåden af 1887(kertemindebåd)

danmark ældste bermudarig (bermydiansk sloop rig )

Så fik i ødelagt mandens tråd, meget smart Der bliver spurgt men straks bliver det ændret til at han er ved og ændre båden så meget at den måske kæntrer for de man syndtes det er sjovt.

Pinballs

Tak for kommentaren Pinballs !
 - ja, det er åbenbart ikke det hele, der er lige seriøst herinde. Men jeg håber da stadig på nogle vel mente råd, fra den mere konstruktive del af brugerne på sitet.

Bedste hilsner.

Stig B.

Der er yderligere 9 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også