lime plastik dele instrumentbord

Hejsa

jeg har købt mig en Passat stc. 1,8 1988, en dejlig bil som der dog skal laves en lille smule på (ikke rust)
sagen er den at tidligere ejere har afmonteret et anlæg i bilen, og har i den forbindelse været ret brutale :-( så der er knækket nogle plastik dele, planen er at skaffe en reservedelsbil og sætte stumperne i fra den, men indtil da ville jeg jo gerne have basale ting som lyskontakt og varme styring til at sidde fast.
jeg har forsøgt mig med locktite epoxy 2komp lim, det holder bare ikke på trod af løfter om guld og grønne skove fra locktite ;-)
nu ville jeg så høre om der er nogen her inde der kunder en god lim til opgaven?

Mvh
Gert

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tror ikke du kan lime det kant-til-kant og regne med at det holder.
Den eneste mulighed, er hvis du kan lægge en forstærkning bagved, ligesom man lasker et brædt og lgn. sammen. Kender problemet alt for godt!

Med venlig hilsen
ktm

 

Hvis du kan komme til at lime det bagfra, kan en limpistol være god, så kan man lægge en god forstærkning af lim.

mvh jens
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
tja jeg har opgivet at lime det og ser om jeg ik kan finde noget nyt brugt et eller andet sted, har kontakt til en men han mangler at melde tilbage. men tak for jeres svar :-)

bilen er i øvrigt synet og godtkendt i dag

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

jeg har rigtig god erfaring med denne lim, har selv limet luft lameller i luftdysen på min egen passat. og det holder fint

Sletskov

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også