Ny hovededør?

Hej...

Ville bare hører om der er andre alternativer til Swedoor med hensyn til hoveddør, som opfylder vores krav, har søgt lidt rundt men synes umiddelbart swedoor er det eneste valg, kan det virkelig passe, og er dette et fint nok valg?

Den skal være sort, gerne med et vindue i...

Her er et par eksempler på dem vi har kig på.
Den vi hælder mest til er den i midten men vejl. udsalgspris på den kommer næsten op i 16.000, har dog ikke hørt på lidt rabat endnu, men synes umiddelbart det er ½ pepperet...

     

Mvh
Linding

Udlært Styrings & Regulerings Elektriker (Industri Elektriker)

16 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er da en rimelig pris, og jeg har kun hørt godt om firmaet.

V.h.  Håndværkeren
Jeg har set alle 3 ovennævnte døre i går i Bauhaus i Tilst ved Århus til priser mellem 3-5000kr (demomodeller ser dog fine ud)
De var dog alle hvide, men man kan jo få døren lakeret professionelt og stadig spare en hel del.
Jeg kan dog ikke huske om det vare højre eller venstre hængte døre..
Så godt som alle vindue og dør producenter kan da levere noget der matcher den pris.

16.000,- er helt vildt for sådan en døre syntes jeg.

Og jeg ville helt klart kigge hos andre producenter også.

Personligt fortrækker jeg selv at få døre og vinduer fra KPK vinduer, som levere et rigtigt god kvalitet til god pris...
Det har du fuldstændig misforstået - Koluda.
Der er ingen prale-effekt i en dør til 10.000 kr.
Den går man jo bare ind ad.
En facadedør skal koste mindst 15.000 kr. og det forventes at gæster udtaler sig rosende om husejerens valg og kvalitetssans.
(Inden man træder ind i det teknisk insolvente hjem)
Annonce
Korrekt hpox...

En stor massiv egetræ´s dør ville være på sin plads så, den fåes heller ikke for under 15.000,-
JA JA Koluda, men det vil vor dages karme jo ikke kunne holde til, ensige husene du recikere at døren river husets facade med ud, når den smækkes hårdt sådan en Egetræsdør   
He he, ja konen skal ikke smække for mange gang med døren, så er murstenene og karmen færdig hvis den kun lige er hæftet med et par karmskruer.
Den i midten kan du få i Bauhaus for 12.200 Kr.
Den til højre for 7700 Kr.
Samme fabrikat, SWEDOOR, og i sort..

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Skrevet af Koludabyg på 20 okt 2010 19:31
He he, ja konen skal ikke smække for mange gang med døren, så er murstenene og karmen færdig hvis den kun lige er hæftet med et par karmskruer.

Koluda ! Prøv nu lige at visualiserer den, døren smækkes med et brag, og herefter kommer hele facaden  BLAMMMMM ned i forhaven og fruens fine roser
Der er yderligere 6 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis