Flytte domæne

Hej
Jeg har en hjemmeside til min virksomhed, og jeg overvejer at skifte til en anden udbyder. I den forbindelse har jeg nogle spørgsmål som jeg håber nogle af jer kan svare på.
Hvis jeg skifter udbyder og laver en ny hjemmeside, med samme domæne som jeg får redelegeret, hvad sker der så med mit SEO arbejde? Jeg går udfra at SEO arbejdet følger domænet. Håber at en kan bekræfte dette....
Derudover har jeg lavet et Meta tag check. Og min Meta description var knap så god, oplyste checket.
Har kigget lidt rundt på nettet, og så vidt jeg kan forstå, kan man lave Meta tekst i HTML-koderne. Er dette korrekt?
Det er til dels derfor jeg gerne vil skifte udbyder, da jeg ikke kan skrive i HTML koder hos min nuværende udbyder, 123hjemmeside.
Venlig hilsen
Peter..........
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Peter,

Det er korrekt at seo-værdien "følger med" domænet, du skal blot sørge for at dine undersider ikke ændrer adresse, og din hjemmeside ikke har nedetid under flytningen.

Og husk når du skal linke til din hjemmeside, så skal du bruge de søgeord i ankerteksten, som du vil findes på. Så i stedet for at bruge "hjemmesiden" i din ankertekst, så brug "træfældning" eller lign.

F.eks. hvis jeg vil linke til min side, hvor mit primære søgeord er "FIFA Manager 11", gør jeg sådan her: FIFA Manager 11

Pusler med forskellige hjemmesider og knallerter. har lige startet en webshop med salg af billige spil samt købt en ny knallert: SCO 1 gears (uden slyngkobling).

Med hensyn til MetaTags er det ikke en magisk løsning til at få gode placeringer i søgemaskinerne, men helt klart et must at kunne redigere dem som en del af din samlede seo optimering.

Description tag: denne er vigtig da det ofte er den Google vælge at bruge som beskrivelse af dine side i søgeresultaterne. Sørg derfor for at sælge din side så godt som muligt i denne tag. Giv folk lyst til at klikke.

Keywords: denne tag brugs meget sjældent af søgemaskinerne og er ikke værd at bruge meget tid på. Faktisk ignoreres den i dag af langt de fleste søgemaskiner.

Title: en af de vigtigste tags for dine sider. Sørg for at få dine søgeord ind her, Google kigger i høj grad på Title for at finde ud hvor den skal placere de enkelte sider i søgeresultaterne.

Til sidst, skab en masse links fra gode sites og en skriv gode relevante og specifikke artikler om emnerne på dit site. Så er du på vej til flere gratis besøg fra Google :-)

/Anders
domaener.net - Sådan køber du et godt domæn navn

p /p
Tak for svaret Anders.
Men hvordan skaber man, en masse links fra gode sites? Jeg melder min side til div. kataloger, men ved ikke om det er et godt eller dårligt katalog. Har jeg mulighed for at vide det på forhånd?
Annonce
Når du flytter kan du faktisk checke om alt kører inden du sætter din DNS til at pege på det nye websted, dette ved at sætte dig ind i hvordan en hosts fil fungerer. Du kan ved at lave et entry i denne fil der peger på din nye server checke at alt virker. Når du så laver din endelige DNS retning vil resten at verden opleve det samme som du lige har skabt via din lokale hosts fil.

Bare et fif som jeg selv benytter.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis