Telefonkabel---

Jeg har idag skyline net.Men efter utalige udfald vil jeg gerne have telia bredbaand. Kablet er uden for huset afbrudt. og der er en bunke ledninger og farver. Så hvis nogen ved hvad farver der skal bruges,ville det være godt.Jeg mener man skal bruge 2 ledninger??
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvem siger at det vil hjælpe noget ? Hvis det er en trådløs forbindelse du har nu, kan det skyldes at der er for langt til nærmeste sender. Har du fastnet Tlf. ?   Og hvordan er mulighederne for lysleder båret bredbånd.
Uanset hvad du vælger skal der en eller anden form for forbindelse til husstanden til.
Endelig kunne det være fint at du oplyste lidt mere om hvad det er der sker når du har et udfald !
hej ang de 2 ledninger er det normalt blå og rød men det skal en tdc mand til, du vist ikke rode i det selv altså boksen og det første stik ind.
ang de der udfald kunne jeg godt tænke mig lidt mere uddybende, har du intern eller extern antenne?
jeg har selv skyline med extern antenne og hafet en del problemer netop med udfald og hastighed, efter de har været her igen og rettet antennen til kører det faktisk med en oppe tid over 9 mdr 98 %.
dette kunne/kan tdc ikke levere heller ikke med en pro linje.
det skal lige sige at jeg bur der hvor kragerne vender.
som jeg kan se bor jeg ikke så langt fra dig så jeg vil gerne hjælpe hvis du har lyst.

mvh
peter
Så vil jeg prøve at ta kontakt til skyline, måske de kan justere på antennen, det kan jo også være når bladene falder af træerne
det bliver bedre, der står nemlg træer mellem mit hus og masrten jeg er på.
Hvis det ikke hjælper må jeg så få asdl. med teknikerbesøg.

ok
Skrevet af pylle12 på 17 okt 2010 07:14
Jeg har idag skyline net.Men efter utalige udfald vil jeg gerne have telia bredbaand. Kablet er uden for huset afbrudt. og der er en bunke ledninger og farver. Så hvis nogen ved hvad farver der skal bruges,ville det være godt.Jeg mener man skal bruge 2 ledninger??

For det meste er det den blå og den røde, men kan også være gul og brun. Men sidder der ikke muffer på nogle af dem?

Mvh. daniel

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis