Tråden er låst

iPhone sælges

En uge gamme iPhone 3Gs 16 GB sælges uden simlås 2 års Garanti medfølgende headset, lader, absolut fejlfri.
4000,00 Kr.
eller kom med et fornuftigt bud.

Vh.

Michael

En uge gamme iPhone 3Gs 16 GB sælges uden simlås 2... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Homeboy8700 på 31 okt 2010 22:03
jo men en jeg kender som er ret godt inde i alt det med købeloven osv. han siger at det står der i at du har 14 dages returret/fortrydelsesret. kan nu heller ikke se forskellen på om den er købt i en internetbutik eller en alm butik, den kal jo testes og pakkes igen, gøres ren og hvad de ellers gør med den for at kunne sælge den igen. desuden er der en (sætte tilbage til fabriksindstillinger) funktion på mobil telefoner i dag, så hvor svært kan det være.... :0)

Mht Motorcykkel så må jeg takke nej, jeg er fartgal og har af den grund ikke taget kørekort til mororcykler, selvom XSer er en fed maskine

Din kammerat er nødt til at læse inden ad igen så, for det er faktum at ting som du har købt i butik har du mulighed for at se og røre ved inden køb (99% af tilfældene) og derfor haves der IKKE 14dages returret. At butikker som f.eks Elgiganten stilsigende stadig kører med 30 dages fuld returret er bare en ekstra gode, en services ud over købeloven.

Hvis man skal have 14 dages returret på en vare pr. automatik, sker dette kun ved fjernsalg som f.eks internet og telefonsalg olign. 

Laver alt i smede arbejde og simple drejeopgaver.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis