Feedback på nyt side layout

Har lige brug for jeres hjælp igen, blev jo rigtigt godt sidste gang jeg fik lidt hjælp af jer...

Her efter mureren blev ansat stadig ikke fået taget mig sammen til at gøre murerarbejdet med synligt på hjemmesiden.

Ved samme lejlighed benyttede jeg lige chancen for at få lavet et nyt sidelayout til hjemmesiden også, men ved ikke om den er for tung, derfor denne tråd.

Det er bare en side layout hvor der er boks elementer med større billeder til referencerne, men ved kategorier med mange referencer bliver det måske lidt for tungt med alle de billeder, og uendelig meget nedscrooling på siden.

Her er det nye layout - referencer på murerarbejde...

Her er det gamle layout - referencer på renoveringer...

Det ser jo meget godt ud med mindre antal referencer, men virker nok ikke særligt godt på bla. referencer med tagrenoveringer... hvor der er væsentligt flere antal referencer, vil i / brugerne finde det interessesandt nok til at fortsætte ned af hele listen ved gennemgang af referencer ?

Eller skal jeg hellere dele tagrenovering referencer lidt mere op, feks. i kategorier efter tagtype eller tegl producenter... eller noget helt andet... ?

Sidste og måske bedste alternativ er måske at få lavet endnu et layout med mulighed for 2 kolonner og mindre element bokse, så der kan være 2 referencer side om side, også det fylder hele skærmen siden uden side menufeltet ???

Andre gode forslag modtaget også gerne..

Har lige brug for jeres hjælp igen, blev jo... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det er siderne med gennemgange af større opgaver.

Med venlig hilsen
ktm

 

Og har da også fået lavet lidt mere på hjemmesiden her hvor sydom desværre har holdt undertegnet hjemme i flere uger.

Har nu valgt at smide det online på hjemmesiden, selvom der lige mangler et par punkter endnu, men bla. tagaltan, tagterrasse, ovenlyskuppel, ovenlyspult, ovenlystunnel og rulleskodder er nye punkter, undersiden om tagvinduer har jeg ikke fået "opdateret" endnu, så er en efterhånden flere år gammel side efterhånden, så skal også lige have en overhaling.

Emnet denne gang er ovenlys, hvad siger i til det ?  
Inspiration til ovenlys


Nogen forslag til forbedringer, eller noget i syntes der mangler ?

Stavebøffer kan som altid forekomme, da undertegnet måske er lovligt hurtigt med at få skrevet teksten engang imellem, så falder i over en af dem, så hold jer endeligt ikke tilbage....

Skal jo forvente at holde mig hjemme efter operationen mindst 14 dage efter operationen også, så skal også bruge et par gode emner at skrive om i den forbindelse, så hvis nogen har nogle forslag eller ønsker, så skal jeg da overveje disse også, skal jo have tiden til at gå med et eller andet, udover tilbudsarbejde og regnskaber i den periode.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis