pris på fliselægning

jeg skal have lagt 110 kvm fliser i min forhave, 1/3 er indkørsel, hvad skal jeg regne med at jeg skal betale for at få lagt fliser og gravet ud til det ? hvis i har nogen ide
på forhånd tak
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
i jylland ca 35000 incl alt :-)

Sletskov

Vrøvl, det er mange der annoncerer med 15.000 for 50 m2.
der er vel ikke andet at gøre, indhent 3-4 tilbud fra firmaer i dit område, se derfra. et tilbud er jo kun det, ikke en ordre.

 Vær mod andre, som du ønsker, de er mod dig.
Kok og Havenørd.
Hej Braat

Har du fliserne, hvis ikke hvilken type ønsker du? Hvis du skal have et reelt overslag på opgaven online, så er en anden vigtig detalje også om der ligger fliser i forvejen, hvem står for opgravning og bortkørsel - er der yderligere områder som skal graves ud, som skal erstattes med stabil osv. osv.

Vi kommer gerne ud og ser på opgaven og giver efterfølgende et uforpligtende tilbud.

PS: Vores hjemmeside driller lidt i øjeblikket, men du kan fange mig på 40412258

Med venlig hilsen
MLB-Entrepriser

Vi bygger med erfaring - Vi er ikke tilfreds før du er...!

www.mlb-entrepriser.dk

Annonce

prisen skal ligge mellem 18-25.000 kr inkl. alt.  hvis du selv har fliserne...

ok ,tak for jeres input
Skrevet af bredum på 13 nov 2010 13:19

prisen skal ligge mellem 18-25.000 kr inkl. alt.  hvis du selv har fliserne...


Ja hvis der ikke skal klargøres bund først.. Dvs udgravning, stabil og evt. eksisterende belægning m.m

www.tunebro.dk

Alt i  Brolægning udføres på hele sjælland.  Vi  Brolægger  med alle Stentyper.. Nyhed: Lithos Natursten

Det er altid dyrest med udgravningen, stabilisering, afretning m.m. Det at få lagt fliserne tager ikke så lang tid, men tiden på "forarbejdet" er længst.

Så det er jo et spørgsmål om, hvad man vil lave selv og give for opgaven. Få 3-4 tilbud (kan se at der er allerede et par stykker som har tilbudt sig)

Ung mand med sunde interesserer

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis