Tråden er låst

langbenet Mariner

  • 6 hk Mariner langbenet, velholdt og velkørende sælges 3000kr
  • billede her.
  • video, med kørende motor, optaget idag, på min side

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
20 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nedsat til 2400
http://picasaweb.google.com/erikbilleder/Kbsalg?authkey=SIpca26MB_w#5527179050045969650

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Det var ikke held, det var en meget fin motor, som var 100% i orden. Men nu er der ikke mere at at sælge af.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Ja men det kræver, at man kan finde dem til en billig pris, tjene et par hundrede og stadig sælge igen til en fornuftig pris. Den 4 hk 4takter Mariner, jeg havde, solgte jeg vist billigere end nødvendigt, for jeg blev bombarderet med henvendelser, men den første, som ringede 20 sek efter jeg annoncerede den, købte den. Jeg har da også solgt et par stykker for andre, det er gået fint, men jeg har jo også 10 timer mere fritid om dagen nu, og jeg synes det er sjovt at handle lidt, har egentlig ikke behov for indtjening, men så kommer sporten ind i det.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Jeg havde selv overvejet den 6 Hk. men finanserne var der ikke. Den "nye" Seaguell jeg købte i sommers, er sådan set god nok men jeg savner bak gearet.
Og så har jeg læst mig til hvorfor den ikke trak så godt som jeg huskede det, jeg stikker den for langt ned i vandet.
Hva f..... har du ikke lige arvet en halv million ?

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Skrevet af lynæs på 15 jan 2011 17:31
Hva f..... har du ikke lige arvet en halv million ?
Gid det var så´ der er ikke sket en hylende fis endnu, og der kan gå år inden der sker noget. Der er lige en ejerlejlighed der skal sælges først og i det komplex hvor den ligger er der 7 andre til salg i samme størelse, dog ikke med så god en udsigt.

Jeg får muligvis en 4hk 4takts langbenet en af dagene, salgspris efter eftersyn olieskift mm. ca 2400

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Der er yderligere 10 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis