VW Passat 98

Vi har 2 problemer, et stort og et lille. Det lille problem er at lyset i bagagerummet ikke lyser. Selv om pæren er i orden. Jeg regner så med at det er kontakten, det er galt med, men det store problem er at jeg ikke kan se nogen kontakt og ikke aner hvor den gemmer sig. Er der en her, som kan fortælle hvor jeg skal lede og måske osse hvad der kan gøres ved den? Så løses både det lille og det store problem
Knudr

Venlig hilsen
Knud
Vi har 2 problemer, et stort og et lille. Det... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har intet indgående kendskab til Passat, men min gamle Volvo lavede noget tilsvarende på katastrofe blinket. Det var bare at rense sikring og holder, så spillede det igen. Hvis resten af lyset i baglygten virker, kunne det jo være stel til relæ / def. relæ. Jeg er ikke enig i dit syn på Haynes. jeg har haft sor hjælp af bøgerne, både mht. ledningsfarver, el-diagram og lokalisering af div. relæer. Og 1000 andre ting, for den sags skyld ;o)
Mvh Michael

 Hvis det virker, så lad være med at pille ved det

Haynes er bestemt bedre end ingenting, men jeg synes ikke altid tingene er så godt forklaret, hvis det er første gang man skal lave det. Er det muligt forsøger jeg altid evt. som supplement at få enClymer eller andre tykkere bøger.

Pga tidsnød prøvede jeg det gode gamle TV-trick - Giv svinet et slag (på katastrofeblinket) - DET VIRKEDE ! *SS*
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis