Støbeforme til glasfiberbåde

Hej alle glade selvbyggere
Jeg har en del bådforme, som jeg ikke selv har tid til at bruge, så derfor vil jeg gerne udleje disse forme eller sælge dem. (billig leje da vi skal hjælpe hinanden ) har fra 9 fod til 20 fod  med og uden top (kahyt) de fleste forme er klintbyggede. ring 20747393
Hilsen Rene
Ps giver gerne hjælp har bygget glasfiberbåde i 32 år.

RJ01

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har du billeder af de forskellige både, der er forme til?
Ikke fordi jeg lige har aktuelle planer, men man kunne jo blive fristet.

mvh jens
Hej Jens
Ja jeg har en del billeder af de fleste af bådene, men det er gammeldags papir billeder, jeg skal prøve om nogle af mine børn kan finde ud af, at få dem over på min pc. men min datter som nok er bedst til det, går på efterskole, så når hun kommer hjem skal vi nok prøve.
Hilsen Rene

RJ01

Hej Rene

jeg kan se i en anden tråd, at du har en form til en storebæltsjolle. Den kunne jeg måske godt være interesseret i at låne. Men jeg kunne godt tænke mig lidt flere oplysninger om båden.(jeg har sendt dig en personlig besked her inde for noget tid siden)
hvad skal det koste at låne den? og hvad løber sådan et skiv ca. op i i materialer?
LarsC
Hej Rene
Har du stadig forme til Storebæltsjollen?
Kan jeg få dig til at kontakte mig, jeg har sendt dig en personlig besked og lagt besked på dit tlf nr du nævner
Mvh Bjarke
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis