Hej alle glade selvbyggere
Jeg har en del bådforme, som jeg ikke selv har tid til at bruge, så derfor vil jeg gerne udleje disse forme eller sælge dem. (billig leje da vi skal hjælpe hinanden ) har fra 9 fod til 20 fod med og uden top (kahyt) de fleste forme er klintbyggede. ring 20747393
Hilsen Rene

Ps giver gerne hjælp har bygget glasfiberbåde i 32 år.