Bygning af "kanap lounge"

Hej! Jeg vil meget gerne bygge en lille lounge i vores kanap. Meningen er at der skal laves en forhøjning således at man kan sidde på en "skum madres" sætte puder i rygge og kigge ud af vinduet. Varmen fra radiatoren ved vinduet skal selvfølgelig stadig være funktionel. ud mod stuen og ned mod gulvet forstiller jeg mig noget trådnet for evt. radiatorskjuler agtigt og gerne med hjul på så de kan trækkes ud. Hvordan vil I konstruere dette og hvilket materialer vil I anbefale mig?? På forhånd tak!
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Sådan en hedder da vist ikke en lounge.
Men bortset fra det, mener du så en slags bænk rundt langs panelerne i karnapen. Eller nærmest et møbel som står midt i karnappen, så man sidder med ryggen ind mod stuen!.
Men bortset fra det osse, så kan du lave det af MDF- plade og måske nogle reglar.
Men bortset fra det osseosse, så er det da en rigtig nydelig karnap med paneler og alting. Osse pæn faktisk. :o)
Hej.... Ja kald den hvad I vil Det skal nærmest være en stor "seng" som går fra kant til kant i kanappen og så puder lidt rundt i kanten. Men MDF og regler er indtil videre noteret! tak
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis