Mercedes Vito værktøjshåndbog

Hej

Jeg søger en værktøjshåndbog til en Mercedes Vito 110D fra 1996, nogen som kan hjælpe..??

Det som jeg have fundet ud af, er at min blæser ikk blæser luft ind i kabinen.. Den kører som den skal, men det virker som om, der er noget der blokerer inde i "rør føringen" Vi mistænker lidt det er et spjæld der lukker, når man sætter den til at genbruge luften i kabinen, og ikk åbner igen.. Men vi er ikk sikre, derfor vi søger en håndbog, eller hvis nogen kan hjælpe..

På forhånd tak

Weekendtømreren
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har du prøvet at Google spørgsmålet, altså bilfabrikat - værkstedshåndbog !  Du kan eventuelt søge det på Tysk, og er du ikke lige så stiv i Tysk kan Google også hjælpe dig der. De har nemlig et ganske godt tranlator program.

V.h.  Håndværkeren
Ellers prøv Køsters motorboghandel i Randers. De har tæt på ALT
Michael

Hvis det virker, så lad være med at pille ved det

hej.. jeg har en V230 fra 1997.. den har nøjagtig samme problem.. at blæsermotoren blæser men ingen luft kommer ind.. har nogen en løsning ?  med venlig hilsen Palle
Jeg har fået fat i en håndværksbog, som er meget detaljeret..

Mht den manglende luft, så sidder der et filter under instrumentbrættet midt under hvor radio osv sidder.. Der sidder en klap på, som man skal trække til siden, og derinde er filteret.. Mit filter var fuldstændig stoppet, så derfor fik jeg ingen luft ind..

Håber det kan hjælpe
tusind tak for din tid... :-) det prøver jeg..  mvh Palle J.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis