12 min og mere skat

håber ikke vi skal til at arbejde mere og betale mere i skat... stem derfor ikke på helle!!

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
De 12 minutter mere syntes jeg generelt er okay, men mere i SKAT er der vist ingen tilhængere af.
Der sløses i forvejen nok med vores SKAT penge, så vil helt klart ikke betale mere.
Vi betaler da allerede mere i skat.. Multimedieskat og forhøjet brugerbetaling på f.eks. mad på plejehjem.. De er meget kreative men dem der virkelig har penge skal ikke betale mere...
Hvis vi kunne slippe for alle de underlige finter og punktskatter og kunne få bedre uddannelse og bedre hjælp til f.eks. udsatte ugen ville jeg godt betale lidt mere i skat og så slipper for at skulle betale for en firmatelefon jeg kun bruger til arbejde..

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

.... men til gengæld kan man blive medejer med alle pligter men ingen rettigheder over sin egen villavej samtidig med at man skal arbejde mere og få mindre ud af det - selvfølgelig samtidig med at institutioners åbningstider sables så de ekstra timer man skal arbejde ikke kan lade sig gøre alligevell!!! grrrrrrrrrrr

Grundlæggende er problemet at der er over 800.000 (otte-hundrede-tusinde) ansat indenfor det offentlige, 1.5 mill arbejder i det private og størstedelen indenfor serviceerhverv, resten af befolkningen skal så forsørges af staten... selvom det lyder ubehageligt at sige det så er det korte af det lange at enten er nogen er nødt til at få noget mindre eller også er nogen nødt til at blive fyret!

I gamle dage sagde man vidst nok: "Gør din pligt og kræv din ret!" - idag har man bare glemt den første del, seneste eksempel er den med SU til hjemmeboende.

/BOFH

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis