Råd om garageport

Jeg skal til at købe en ny garageport, og har set på denne: http://www.jemogclix.dk/Butik/Huset/Garageporte.aspx?pid=13830 Er der nogen her der har erfaringer med det fabrikat? Hilsen Aksel
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nej, men til prisen kan man sikkert ikke forvente det helt store.

Ud og prøv og se produktet selv, så kan du jo hurtigt som det skulle være i orden.
Købte en god port hos kingo byg idag tjek deres hjemmeside ud, dem de har på hjemmesiden er fra Kina men de har wayne dalton porte til goe priser hvis du ringer til dem.
Dem på jemogklix er lavet i Polen tror ikke de fejler noget. Jeg valgte den fra kingo byg da der er en masse garanti på porten og automatikken og kostede det samme som en kina/polen model. Om de er bedre til at lave porte i USA ved jeg ikke men den har nogle smarte torsionfjeder og fingerne kan ikke komme i klemme nogen steder. Samtidigt er den super nem at sætte op.
Skrevet af dirtymind på 08 okt 2010 23:50
Om de er bedre til at lave porte i USA ved jeg ikke men den har nogle smarte torsionfjeder og fingerne kan ikke komme i klemme nogen steder. Samtidigt er den super nem at sætte op.
Det er næsten også nødvendigt i et land hvor man kan blive sagsøgt for alt jo...

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis