gammelt emne jeg havde startet men stadig aktuelt, nu er det blevet koldt igen også kommer tankerne op igen..
Der er dog nogen spørgsmål.
Jeg går ud fra jeg har et 2 strengs centralvarme anlæg, jeg har søgt lidt på det rundt omkring, og det er noget med man kan se de på radiatore termostaterne, mine er ganske almindelige uden nogen bule eller noget, også er det et 2 strengs anlæg, har jeg ret??
Hvis det er et 2 strengs anlæg, hvordan skal sådan en vandgris så sættes til.. jeg har kun mulighed for at sætte den til ved nogen radiatore der er i stuen, gider ikke skulle have rør hen over loftet for at nå ud til fyret i den anden ende af huset, og jeg kan ikke komme ned under gulvet til rørene dernede uden at brække gulvet op.
jeg har lavet en tegning af hvordan jeg tror mit anlæg er sat sammen, ret mig endeligt hvis jeg tager fejl..
rød er fremløb
blå er returløb
lilla er min brændeovn.
Hvordan kan man sætte den til så den virker sammen med gasfyret?