Blomberg opvaskemaskine

Hej Vores Blomberg GUN 1380X opvaskemaskine er gået i stykker, igen igen. Denne gang et helt nyt og tredie problem. Den starter fint med at tage vand ind, men ligeså snart den skal til at vaske, går den bare i stå og står bare og brummer lidt. Indimellem er der et relæ der klikker lidt, hvorefter den bare brummer videre. Hvis jeg så resetter programmet, pumper den vandet ud igen. Er der nogen der ved hvad der kan være galt med det skrammel ?? Thomas
Hej Vores Blomberg GUN 1380X opvaskemaskine er... Vis hele indlægget
20 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Oeglen

Jamen, jeg er da lidt løs på tråden, så selvfølgelig ser jeg din besked :-)
Jeg skiftede faktisk lejer i pumpen, da det ene sad urokkeligt fast og var helt rustet sammen. Det hjalp og den vaskede fint op..... i en times tid. Så blev den utæt i pumpen og min tålmodighed var brugt op, så den røg ud til fordel for en anden opvasker.

Jeg mener at selve lejet kun kostede lidt mere end ingenting og var ok nemt at skifte, når først pumpen er afmonteret.

SÅ det er da et forsøg værd, og måske du er mere heldig med eller bedre til at få den tæt, end jeg var :-)

Thomas
Hej Thomas. Dejligt at se du stadig er på. Og tak for gode råd. Jeg vil klart prøve dit forslag. Jeg har fundet to billeder af pumpen. Kan du huske hvordan den så ud. Det ene billede er mit profil billede. Gider du lige se på det og give et ja eller nej til om den så sådan ud. Mere for at bestille stumper inden jeg skiller den ad.
Mvh Peter
Hej

Den var ihvertfald ikke magen til den på dit profilbillede.

Thomas
Hej igen Thomas.
Så er det måske mere denher..? Har fundet den der er på min profil nu til billig penge over ebay. Håber den passer mere til hvad du kan huske.
Mvh Peter
Hej Øgle

Bare til din orientering, så er det din avatar du bruger til fremvisning af billeder. Og jeg håber ikke at du ser sådan ud, det ville være slemt
Når du skriver er der underst et par bjælker : Den der står Vedhæftede filer kan du bruge til at lægge billeder ind i selve tråden med.
Eks.

Annonce
Hej

Lige præcis. Det var lejet i motoren, tættest på selve pumpedelen, der var helt rustet sammen.

Thomas
SUPER. Tror jeg er ved at finde en billig motordel over ebay.
Tusind tak for hjælpen.
Og tak for hjælpen med vedhæftede filer. Jeg ledte og ledte efter muligheden for at vedhæfte billederne, men kunne sgi ikke rigtig hitte ud af det.
hej oeglen
jeg kan se på dit profil billede at du har en moteo som jeg måske godt kunne bruge til min opvaskemaskin det er en blomberg smarttuch har du sårdan en liggene måske vi kunne finde ud af noget, har selv nogle dele liggene mhv per
hej igen har du denne motor liggene som du har på profil billede mangle en.
til min blomberg smarttuch opvaskemaskine spule pumpen.
jeg ligger selv inde med nogle dele.
mvh per
Hvordan laver jeg en reset på en gun 1380X ?

Min er gået i stå midt i et program og vil først lige prøve med en reset
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis