Dewalt DW777 for 2K?

Som ny husejer og efter megen research, er jeg kommet frem til at det nok godt kan betale sig at invistere i en god kap/geringsav. Umiddelbart er en Dewalt 777 tiltalende, især hvis man kan få den til de ca. 2000 som på bezzler.dk: http://www.bezzer.dk/produkter/92-dewalt-elvaerktoej/446-dewalt-dw777-geringssav/ Men... jeg kan jo ikke forstå at det er langt billigere end alternative, det lugter lidt. Er der andre der har erfaring med bezzler og/eller kender andre steder med lignende priser for en 777?
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du kan også vælge at køre i Stark og hente bosch's GCM800 til 1496 + moms altså lidt under 2000,-

Bosch maskine kan eksempelvis tage en gerigt på højkant, ellers ligner maskinerne hinanden meget.

 "mod regulær dumhed kæmper selv guderne forgæves"

@ casper
Den er fin til husbehov. den tager dog ikke tykkere ting. får du et bor med i handlen så er den rigtig god. uden et bord til er den kraftigt reduceret i brugbarhed.

Jacob
Tak for feedback alle sammen. Jeg tror jeg går i venteposition, det bliver helt sikkert noget GCM800 eller Dewalt 777. Mht. bord havde jeg bare regnet med at købe noget til 399,- i Harald Nyborg, det behøver ikke være noget særligt... men selve saven skal være præcis og uden slør hvilket man vist ikke får for under 2K.
dw 777 er en fin sav, hvis du ikke har behov for at save større emner, end det den nu kan klare.
Den har en udmærket precition, og har jo en normalpris der er væsentlig højere.

mvh jens
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis