Hjælp søges til indstilling af Ketler løbebånd-computer

Hej
jeg har et Ketler Traveller, med brugsforvirring på dansk endda, Men der står INTET om at nulstille og jeg kan ikke slippe af med tidligere brugere. Der er plads til 8 brugere og de er brugt. Jeg har haft slukket for det i en måned i håb om at det løb tør for strøm, men ak, der må være skjulte kræfter, alt er som før. Jeg har prøvet at tilrette en af de andre profiler til mig, men da de har været brugt kan jeg ikke starte forfra, som jeg åbenbart skal kunne for at få lov til for at lave en profil, der konkurrerer med sig selv eller en anden profil. Jeg har før haft en motionscykel(gab) af samme mærke og der var det ganske let, da der ikke var oprettet nogen brugere før mig. Så hvis nogen har et motionsredskab fra Ketler så er det nok nogenlunde samme procedure.
Mvh
Helle på Møn


Det er skøønt at bo på en gård fra 1721(Uden stråtag). Uddannet tækkemand og byggetekniker.

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
er der ikke en reset knap.eller pille batterier ud.!
hej hans nej ingen resetknap og jeg kan ikke lokalisere batterierne, det er en meget lukket enhed. Jeg har naturligvis spurgt hos Ketler og de sendte blot manualen en gang til,-på tysk! På min datters spil er der ofte et lille hul på bagsiden, hvor der står reset,-sådan et hul har jeg heller ikke kunnet finde endnu. Jo masser af huller, hvor jeg har prøvet at stikke noget passende ind i, men ikke så meget som et bip.
Jeg løber bare videre,-det ville bare være sjovt med lidt udfordringer.
Mvh
Helle

Det er skøønt at bo på en gård fra 1721(Uden stråtag). Uddannet tækkemand og byggetekniker.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis