Real lån

Jeg ved sku ikke om dette er det rigtigt forum og spørge men hvis ikke må de jo flytte det  .

Vi har gemmen den sidste tid lave en masse på vores hus en gammel 70er villa vi har kun haft huset i et år .
Da vi købte huset fik vi det rigtigt billigt og vi har som  sagt fået lave rigtigt mange ting en del rigtigt store ting, og vi har som så mange ander et real lån og et bank lån i huset.
Jeg var nede og snakke med nykredit for at få huset vuderet, efter alt det vi har fået lavet så var min ide og tag et real lån mere ( renter er jo helt i bund ) også betale vores bank lån med det vores bank lån er ca 7 1/2 % rente og vores real lån er 2,3 %  f5 lån .
Så det holder i min verden men så kom jeg lige til at tænke på hvad koster det og oprette et real lån ?? vi snakke om ca 400000 kr .
Må nok tilstå jeg ikke er den store bankhej og syntes ikke rigitgt banken kommer med ider om hvad der er en god ide for kunden.

Jeg ville være glad hvis der var en der viste lidt mere om det der ville vejlede mig lidt
Jeg ved sku ikke om dette er det rigtigt forum og... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Inden man kaster sig ud i diverse lån, skal man altså lige sætte sig ind i lave renter kontra ÅOP. Det kan se godt ud med lav rente men de øvrige udgifter, kan gøre så det "billige" lån bliver dyere end forventet.


Mvh
ThomasFR

Fjernet af moderator
(Årsag: Ren reklame )

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis