næsten intet tryk på vandet på 1 sal

Hej. Jeg har næsten intet tryk på 1 sals toilet, hverken på det varme eller kolde vand, eller toilettet. Der ere lidt tryk, men det er meget lidt... hvad kan det være, har snakket med vandværket, og de har ikke nogen problemer, og jeg kar kigget om rørene eventuelt kunne være stoppet, og deter de ikke.... >HJÆLP!!!
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvor højt ligger din førstesal i forhold til højden på vandværkets tårn, det kan være en årsag. Men ellers er det i din egen instalation du skal finde fejlen, hvor stort et tryk er der på vandet i stueetagen ? Prøv at åbne for den kolde og se om du kan holde vandet tilbage med tommel fingeren !

V.h.  Håndværkeren
Trykket på vandet i stueetagen er som det skal være, Jeg ved ikke hvor lhøjt vandtårnet ligger.. men i de 3 år jeg har boet i mit hus, har jeg ingen problemer haft... Jeg tænkte at det måske kunne være cirkulationspumpen, der var stået af? jeg har 2 pumper tilsluttet, så vandet kan komme helt op på 1. sal.. Kan det være noget skidt i rørene der har sat sig eller....
Dine pumper har intet med trykket at gøre, tror nu heller ikke du har en pumpe på det kolde vand. På det varme vand kan du have en pumpe til at cirkulere vandet rundt, så der altid er varmt vand ved alle tappesteder, - men det er nu ikke særligt almindeligt at have.
Tror du ikke dine pumper sidder på centralvarmen i stedet ??

Vandet fra vandværket kommer med 3-6 bars tryk normalt, dvs at løftehøjden er mellem 30 og 60 meter, - hvordan har du afgjort at rørene ikke er stoppede ??
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis