Flytte stikkontakt til komfur

Hej..

Kan man egentlig godt flytte stikkontakten til et komfur?

Mit umiddelbare gæt er nej.
Hej.. Kan man egentlig godt flytte stikkontakten... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
mmm tjaa gips har en begrænset bæreevne, så det bedste vil være hvis du kan fange de trælægter (eller måske stålregler) som gipsen er sat op på - evt. ved at skrue en bred træliste op som skabene hænger i - men hvor selve trælisten er skruet i de bagved liggende lægter, de lægter som gipsen er sat op på sidder sikkert ikke med ret stor afstand - typisk 30 til 60 cm så du bør kunne fange dem, man kan som regel banke sig frem til hvor de sidder

Du kan få specielle skruer og plugs til gips, beregnet til at hænge ting direkte i gipspladen, de flader ud som en pandekage på bagsiden af gipspladen og kan bære en hel del - men et køkkenskab fuld af tallerkener og glas kan også blive forbavsende tungt, så jeg ville ikke selv benytte den løsning

Ved du hvad der er bag ved gipsen? de kan jo også være skruet direkte på en pudset væg, så skal du sådan set bare bruge lange skruer og fange træforskallingen bagved pudsen
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Godt spørgsmål.. Jeg tror, at der er en mur helt bag ved, hvor der så sidder nogle trælægter, som gipsen er sat op på. Der er så noget isolation midt i mellem.

Men jeg tror, at trælisten er den bedste ide.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis