Malemaskine

Jeg skal bruge en malemaskine til at male planker inden de skal bruges til at beklæde vores nye træhus. Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde et sted jeg kan leje sådan en maskine? Det må gerne være i nærheden af Kirke Hyllinge, men bare det er på Sjælland så er det fint. Jeg har undersøgt diverse byggemarkeder uden held. På forhånd tak for hjælpen.

 Det er bedre at komme galt afsted end slet ikke at komme afsted.

Jeg skal bruge en malemaskine til at male planker... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Faktisk burde du lægge billederne ud i billedarkivet og gerne med en forklariung til opbygning og anvendelsen.

MVH Njord
Hej Løkke.

Så kom der lige et par spørgsmål fra min bedre halvdel =) Hvor stor en pumpe brugte du? Hvor mange huller lavede du i slangen over rullerne?

 Det er bedre at komme galt afsted end slet ikke at komme afsted.

Pumpen var ikke ret stor. Tror bare det var den billigste jeg kunne finde. Jeg borede bare en række huller hen over rullerne. Det handler jo bare om at holde rullerne våde
sej maskine - den ser god ud - jeg har tit set små billige lænse pumper til båd i aldi/jem&fix/harald skrald - de kan måske ? bruges til et sådan projekt og kan bare kasseres efterfølgende.
jeg ville udbygge til en model med 6 ruller - hvor de sidste 2 blot skulle skrabe/fordele maling - dvs. ingen slange over dem
Hej Løkke
det er længe siden men jeg faldt over denne trå og jeg vil forslåg at di/i køber en A250 fra Ceetec i Nørre Åby.
 det e en rimlig invistering og den er nem at komme af med bagefter med minder at man vil tjene penge ved at male for andre
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også