Næsten ingen vand på toilet på 1 sal.

Jeg har et problem med at der næsten ikke kommer noget vand ud af vandhanen på 1 sal i mit hus. Det har virket upåklageligt, lige indtil igår, kan det være cirkulationspumpen der er stået af? Jeg har 2 cirkulationspumper i min kælder, og vandet i stuen virker fint, ingen problemer der, men på 1. sal løber det meget meget lidt... Hjælp!

10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nu er det lidt forvirrende og misvisende noget det du skriver.
Det lyder som det er det varme brugsvand det er galt med. Men hvad med det kolde, er det det samme eller virker det ok?
Det er helt sikkert ikke noget med nogen cirkulationspumpe at gøre. Det er ikke den der sørger for trykket. Den cirkulerer bare vandet så der hele tiden er varmt vand fremme ved hanen.

Men prøv at tjekke diverse filtre på forsyningslinien, altså fra selve hanen og bagud til og med varmtvandbeholderen.

mvh

BS

 Topmålet af dovenskab er at gøre det rigtigt første gang

det går også meget langsomt med at få fyldt toilettet op når man har skyllet ud på 1.sal
Jamen så er det jo helt sikker ikke filtrene ved vandhanerne eller varmtvandsbeholderen.

Så kunne det jo tyde på at det er forsyningen det er galt med.

mvh
BS

 Topmålet af dovenskab er at gøre det rigtigt første gang

Jo hvis trykket er faldet fra vandværkets side, kan det knibe med forsyningen på 1. sal.
Er der det sædvanlige tryk på vandet i stueplanet?

Med venlig hilsen
ktm

 

Ja der er det sædvanlige tryk i resten af huset..
Har lige snakket med vandværket, og de siger at trykket ikke er faldet fra deres side...
Når det gælder både varmt og koldt vand og der er i orden i stueplan, må jeg melde pas.

Med venlig hilsen
ktm

 

Kan det være et rør der er stoppet med et eller andet måske??
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis