Firmaet Nakinata

Er der nogen der kender dette firma, evt. har prøvet at bruge det. Det virker jo meget billigt, men også en smule mærkeligt at så stort firma slet ikke har omtale på nettet.

www.nakinata.com

Er der nogen der kender dette firma, evt. har... Vis hele indlægget
22 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis man kigger rundt på den hjemme side, er der efter min mening mange ting der peger i "nej" retningen.

Hvor er cvr nummeret ? Hvorfor bruger et "stort" firma [email protected] ? Og hvorfor har de kun et kontakt nummer, på en person som bor i den anden ende af landet. Og som forøvrigt har fået tvangsopløst sit firma for to år siden ? Men påstår de stadig har et sammen arbejde med "de glade håndværkere"




Mvh Thomas Hansen

Jamen uanset hvad, så her jeg og min familie brugt firmaet uden problemer. Og man betaler jo heller ikke før arbejdet er udført, så det kan jo ikke gå helt galt...

Og hvis det er et udenlandsk firma, er del vel meget normalt at man ikke har en .dk mail, men måske en mail man kan læse alle steder fra...

Mht. telefonnummeret, så er del vel almindeligt, at disse små håndværkervirksomheder kun har 1 telefonnummer...eller hvad..? Det er da rigtigt, at hans firma ser ud til at være gået ned, men det er gået ned i em tid med starten på en recession, hvilket skete for rigtig mange mindre virksomheder. Og mange af de virksomheder var ikke engang selv skyld i det. Mange af håndværkerne arbejder jo tit som underleverandører til de store, og hvis de store så går ned, så gør de små det også mange gange. Men jag har ikke talt med ham Bo om det, så jeg ved ikke hvordan det forholder sig.

Og jeg jeg kan se, at det er De Muntre Håndværkere at de samarbejder med...

Jeg synes bare at der også skal skrives positive ting om andre, hvis det er det som er forgået. Her på siden har vi jo endnu ikke haft en uheldig oplevelse med det omtalte firma...

E
Firmaet eksistere ikke på den adresse som de oplyser, at de bruger gmail til kontakt, virker en smule amatøragtigt.

De muntre håndværkere findes ikke, og har aldrig gjort det.

Og hvordan kan de drive forretning uden et cvr nr ?

Mvh Thomas Hansen

Helt enig..
At et firma benytter en public mail virker ikke særligt seriøst.

For mit vedkommende er der også advarsel lamper der lyser når sådan et firma dukker op.
Der er ca 100 bygge / håndværkerfirmaer der går konkurs hver måned for tiden, og ifølge SKAT er der typisk 10 % af disse der fortsætter med aktiviteterne, blot uden at være moms registreret og svare skat og moms.

Vi er så fokuserede på at udlændinge skulle snyde så meget i moms, skat og løndumpning, at vi helt glemmer eller overser at mange opgaver for private udføres sort af danske håndværkere, der enten er på fagforening eller bistands hjælp, og derfor kan gå til 100 kr i timen sort. - Det er da om noget at snyde vores velfærds model.

Men kunderne er jo glade nok for prisen, på samme måde som de også er glade for billig udenlands arbejdskraft.

De udlændinge vi har haft ansat i perioder, bliver altid registrerede hos SKAT og der får de et fradrag der svarer til hvis vi andre arbejdede i udlandet, men ikke desto mindre kan vi se at de lægger ca. 25 % af bruttolønnen tilbage i Danmark i form af arbejdsmarkedsbidrag og skat.

Med venlig hilsen - www.boligogbyg.dk
Annonce
det er ikke fordi at jeg er uenig i ovenstående, men som alm. dansker kan jeg ikke gp rundt og spekulere hver eneste gang på, om den person som jeg nu betaler for et job, det være sig i supermarkedet, inden for byggeri eller for den sag hos Vestas, om disse virksomheder snyder i skat eller moms.

Hvis jeg er tilfreds med arbejdet og prisen er rimelig, ja, så vil jeg benytte mig af tilbudet. Det er jo ikke sådan, at det tilbud vi fik fra Nakinata var super billigt, men kun cirka 10 % end den nærmeste.

Sorry guys, men en gmail har intet at gøre med, om virksomheden er seriøs eller ej, og slet ikke hvis den er udenlandsk. Hvordan skal de nemest tjekke deres mail, hvis de er i udlandet?

Og som Boligogbyg siger, så er der lige så mange danskere der snyder, så hvordan skal vi gennemskue det? Jeg gider ikke at bruge kræfter på dette, hvis håndværket er i orden og prisen ikke lugter langt væk af snyd.

Et polsk firma kan jo sagtens tage kr. 120 pr time som de skriver på Den Blå Avis. Det er jo en meget højere løn end de selv kan få i Polen, samtidig med, at de har et skattefradrag i Danmark. Nej, jeg ser intet ulden ved, at de kan gå billigere end danskerne.

Så kan vi tale moral, hvorfor vi ikke bruger dansk arbejdskraft, så vi sænker arbejdsløsheden mv. Men det er jo en hel anden snak.
De danske håndværkere er jo tosset over, at polakkerne kommer og arbejder så billigt. Er det så en korrekt opførsel? Måske, men de selvsamme håndværkere tager i Bilka, Netto, Aldi eller andre steder og køber tøj og andre vare. Disse vare er produceret i østen. Det er vare som tidligere har været produceret i Danmark. Men på det her punkt er håndværkerne og alle andre for den sags skyld, dobbeltmoralske.

Vi kan lige så godt vænne os til, at det er fremtiden med den type konkurrence. Det samme er det jo for danske vognmænd. De er mere eller mindre allesammen registreret i Polen eller Tjekkiet, for at kunne bruge udenlandsk arbejdskraft, for igen at kunne konkurrere. Et ønske som kommer fra os forbrugere og os forbrugere alene.

Så i stedet for at modarbejde det hele, skulle vi heller være bedre til at omstille os.....

E

E
hehe den her side er da os lidt mistænkelig? Først en gmail email det ene sted og så den .pl mail det andet sted hehe

http://www.nakinata.com/dk/a/107/2/kontakt-%26-%C3%A5bningstider.html

Udlært Styrings & Regulerings Elektriker (Industri Elektriker)

Altså, nu kan alle jo udgive sig for hvem som helst på internettet. Hvem siger at Drego, ikke selv er en person fra "firmaet" og vil gøre hvad som helst for ikke at få negativ omtale? Man høre og ser, desværre, så meget om fup og fidus i medierne og fra folk man kender. Jeg ville nok også være noget skeptisk over at bruge et firma, som tlfnr. høre til Viborg, og som ifølge KRAK er en kælder. Men går man ind på semithus.dk er det et hus? Og for så ikke at nævne at firmaet har adresse i Hvidovre og intet cvrnr.?
Har du undersøgt det nærmere? Er interesseret i at høre om det, da vi selv skal have fundet noget hegn.
@Oliver6500.
Undersøg det dog selv mand.
Eller gå hen i den lokale tømmerhandel og spørg om de kender nogen der kan stille et hegn op.

Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis