Ny mobil - Men hvilken ?

Hej Alle,

Jeg har siden 1996 haft Nokia mobil (dog en enkel SE), senest en 6600 Fold..- som jeg synes er både fed og god, dog lidt lille skærm.
Men nu er den ved at opføre sig lidt mærkeligt, derfor er tiden kommet til en ny..

Jeg har altid syntes Nokia lavede de bedste, både mht. design, men også funktioner..

Min datter har en 5230 touchmobil - men den er ikke noget at råbe hurra over, og det samme har jeg hørt om flere andre af deres modeller.. Så hvad gør jeg nu ?

Mine tanker går på en X3 eller X6 - men det er meget forskelligt hvad folk synes om dem når man læser kommentarer..

Så nu er spørgsmålet så - Hvad kunne der ellers være af muligheder ? - gerne andre mærker..

Kravene er :

Pris op til 12-1300,-

Nem at skrive på (har tykke GDS fingre)

Ikke fylde for meget

Være driftsikker - hader når ting "fryser" eller bare ikke fungerer efter hensigten.


 Skal det gøres ordentlig - skal du gøre det selv

 Lidt om mig her

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du bliver nok nødt til at skrive lidt mere om, hvad du kræver af din nye mobilade.

Skal den kunne gå på Internet, have GPS, være med foto og video osv osv.
Ikke for at jeg skal klåge i hvilken model, der kunne være den rigtige, men også fordi jeg forudser, at jeg snart står i samme situation.
Min snart tudsegamle Nokia et eller andet, som jeg ikke kan finde ud af, er ved at være meget underlig i lyden, og det tolker jeg som et usundhedstegn

Med venlig hilsen
ktm

 

Hvad jeg kræver .. tjaaaa.. udover det jeg skrev ovenfor er ikke så vildt..

Jeg har ikke behov for GPS, ej heller internet eller andre sjove ting, når jeg kommer til det, så skal det nok være HTC Desire..

Men pt. bruger jeg min telefon til så kedelige ting som at ringe fra og sms.. et billede i ny og næ bliver det også til.. Men ikke primær opgave.

Så teknisk har jeg ikke de store krav, - nå ja, lige bortset fra den skal virke - hver gang..

Men et godt design og lidt større skærm end nuværende vil være at foretrække.. - var lidt tændt på 6700 slide, men den får mange hug fra brugerne for at være ustabil og besværlig..

 Skal det gøres ordentlig - skal du gøre det selv

 Lidt om mig her

hvis kravne er basalt brug og den skal virke hver gang så kig på en Samsung Xcover E2370.

Jacob
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis