Væg beton puds/look

Hej! Jeg kunne godt tænke mig at pudse mine indvendig gasbetonvægge op i samme look som væggene på dette link. Er det en form for beton - og vil det også kunne gøres i badeværelse? http://www.rais.dk/media/18917/rais_cam02_steel.jpg Bedste hilsner, Ole
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej,

Det ser flot ud, men jeg tror det er støbt beton der er poleret eller noget - sådan en glat overflade kan du nok ikke lige få..

 Skal det gøres ordentlig - skal du gøre det selv

 Lidt om mig her

Skrevet af kamb på 28 sep 2010 18:41
Hej,

Det ser flot ud, men jeg tror det er støbt beton der er poleret eller noget - sådan en glat overflade kan du nok ikke lige få..
Det tror jeg ikke det er. Hvis du kigger efter, kan du se der er svindrevner.
Jeg tror det er puds, der har fået en finpuds udenpå.

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Jeg lurede også lidt på de "revner" eller aftegninger som vil kalde det, men en så glat overflade ?? Det kan jo nærmest ikke engang lade sig gøre med spartel - eller hvad ?

 Skal det gøres ordentlig - skal du gøre det selv

 Lidt om mig her

Jo det kan godt lade sig gøre. En finpuds er 0-0,3 mm. Så det er meget fint. Og bliver det kørt ordentligt sammen er det ligesom at spartle. Mureren finpudsede altid før i tiden, men i dag kommer maleren og spartler. Desværre.
HVis du bruger Rotband fra Knauf vil du kunne få det der helt glatte look, og den tørrer meget hurtigere end f.eks. finspartel.


Med venlig hilsen - www.boligogbyg.dk
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Hej OleKBH,

Jeg har præcis samme ønske. Vil meget gerne vide om du fik det til at virke? Og hvis ja, med hvad?
Lige nu tester vi forskellige ting på vores mur, desværre endnu uden held.
Hej snart husejer,

Jeg har desværre ikke fundet en løsning.

Jeg overvejer at kigge nærmere på dem her: http://www.stuccoitaliano.dk/

Mvh. Ole
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også