Billig Dewalt rundsav

Vi manglede en håndrundsav på arbeje, (arbejder normalt ikke i træ, så den skulle være billig)
Et smut i XL, der var sørme en Dewalt rundsav, med 65 mm skæredybde, på 1100 watt
på tilbud til 552 kr + moms.
Det er faktisk en ganske hæderlig sav, fint og velkørende klinge beskyttelse, dejlig stabil paralelanslag, og en velskærende HM klinge.
Eneste klage, den er noget tung ca. 5 kg

Så mangler du en fin kvalitets sav, til rimelig pris, så gælder tilbudet til 30/09, i alle XL-proff

Nu har jeg selv en dejlig dyksav, men havde jeg manglet en håndrundsav, havde jeg garanteret smuttet ned og hentet en til mig selv også...

mvh jens
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tak for tippet.. tror sørme jeg smutter forbi og henter sådan en.. har du evt. et modelnr ?

Edit: fandt den på bagsiden af deres seneste proffcenteravis, modellen er D23620, der er iøvrigt også et udemærket tilbud på en Makita BD452RFE akkumaskine til 1899 plus moms.

Skal vist liiiige en tur i XL
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Dewalt plejer at lave ok rundsave og kapsave.

Jacob
Snuppede en med hjem fra XL i måløv.. det var den sidste. Fin rundsav, lidt stor og tung men virker som om det er noget solidt grej

Knap 700 kr inkl moms, det er jo billigere end Harald Nyborg
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Ja det er en rigtig fin sav, jeg lavede også mit indlæg, da jeg synes der er utrolig meget kvalitet for pengene

mvh jens
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis