Vinduer fra JNA????

hej her inde....

Står og skal havde nye vinduer i mit rækkehus og har fået et tilbud fra JNA
derfor ville jeg høre om der er nogen her inde som har erfaringer med deres vinduer

der er forresten tale om træ/alu vinduer
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
jeg vil fraråde dig at købe dem de skriver at deres vinduer er knastfri så man ikke får den der gule genemtræk har selv 2 vinduer derfra og der er mange knaster i
Hej. Jeg faldt ved en tilfælde vindues firmaet Wellvex A/S.Billige vinduer og døre samt en super god service.Prøv at gå ind på deres hjemme side wellvex A/S

Med venlig hilsen

Handymand6

Jeg har kun fået tilbud fra JNA, og de var relativt dyre, men kunne til gengæld levere et par uger hurtigere.
Jeg sammenlignede med Kipa og XL-byg (Rationel/Thema), og jeg endte med at købe Thema mahogni.

MVH Leo

hej igen her inde....

tak for svarende... valgte i sidste ende at købe vinduer hos GMS, hvor vi har fået en rigtig god service. Jeg syntes der var mange som havde dårlige erfaringer med JNA rundt omkring på nettet.

Så nu går vi bare og glæder os til vores nye vinduer

Annonce
hej, hvad måtte du give hos thema for maghoni, hvor mange vinduer og hvilke... sprosse eller? overvejer nemlig thema, til hus fra 1932 og det skal være dannebrog eller bondehus....
Det var til en karnap bestående af 2 stk sidepartier på 500x2100 med 3 vinduer, det midterste oplukkeligt, samt en dobbelt terrassedør (2x3 vinduer) på 1500x2100 (ca. mål). Inkl 4 stk 45° samlestolper løb det op i 23000 kr, men du skal da bare spørge dem, så får du en pris...

MVH Leo

Jeg ville i hvertfald hoppe over JNA vinduer og prøve en af de andre. Du kan læse hvorfor her ->http://oakmountain.dk/

Oakmaountain -> et ærgerligt forløb I har været igennem. Det kunne da have været interessant at tage imod bestikkelse og se hvor mange penge det kunne blive til... 

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis