Kan ikke åbne nogle poker clienter

Hej .. Jeg har et stort problem.. Igår kunne jeg åbne min Unibet poker client og min playersonly poker client... Idag kan jeg ikke åbne nogle af dem men kan godt komme på nettet.. Har mange poker klienter liggende men INGEN af dem kan oprette forbindelse nu.

Har en samsung bærbar med Windows 7 starter og et mobilt bredbånd fra oyster.
Har kun lavet en ting jeg kan komme i tanke om der kunne være galt og det er et program der hedder alcohol 120% jeg har installeret. Har fjernet alle filerne igen fordi den ikke stod på Fjern et program listen og troede måske det kunne være det.

Håber virkelig i kan hjælpe..

Lise
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
alcohol 120% er IKKE problemet, det benyttes til at "mount image" med, dvs oprette et virtuelt drev på din maskine, og den har du sikkert haft brug for af helt andre grunde

Der må være nogle logfiler et sted hvor du kan se grunden til du ikke kan åbne dine programmer, dog lyder det lidt mærkeligt hvis det er ALLE dine poker klienter som er døde....

hmmm

Mere info ville være godt, det er ikke nemt ay fejlfinde med så "lidt"

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Hvilke log filer kan det være ?

Ja det er meget underligt og da jeg idag ville prøve et råd om afinstallation af Unibet klienten og hente en ny kunne jeg ikke downloade. Min ven mente det kunne være noget med en firewall men der er den godkendt. Og det skete fra søndag aften hvor det virkede om lørdagen. Har skannet med ESET NOD 32, Spybot search and destroy samt Mall ware.

Det er meget trist for mig da jeg skal spille om en tur til Las Vegas onsdag.
Men tusind tak for din hurtige respons,,

Har fået det løst... Det var en firewall.. Tusind tak til Morten

Knus Lise
Skrevet af Lise30dk på 28 sep 2010 15:56
Har fået det løst... Det var en firewall.. Tusind tak til Morten

Knus Lise

Var så lidt
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis