maler!!

Maler,!! med alt for meget tid - måske til dig der bor i Danmark..

Her en af de ting jeg ikke beskæftiger mig med, brug af billig maling. 
Det er Billig maling som der er lavet af kalk og vand, som dækker meget dårligt og vasker man på det, så smitter det af, det kan købes i et hvert byggemarked, storcenter og lignende, sammen med torsk, tomater og toiletpapir, skruer, døre, fodlister mm.  Med høflig og venlig betjening, men hvor viden og erfaring med produkterne er som dele til en lada hvor man trode det var til en BMV
Den Malingen som jeg helst vil bruge hos dig er en af de samme mærker som jeg kender og selv gør brug af dagligt, med mindre kunden dig selv har købt det martriale der skal bruges.bruger jeg også dette men gør også op mærksom på at når jeg er færdig er det ikke sikkert at resultatet er blevet det du forventede.eller efter du selv haved lavet det og ikke havede ladet dig rådgive omkring det martrialeder skal brugs i denne sitration og hvordan
det laves og så er det en skam at bruge flere tudsen på et resultat som er en ommer

Her er en test som mange dansker burder lave for at få en inblik i hvad der er kvalitet
og hvad der er kvantitet. og du er ikke i tvivl

mal på den ene med malingen fra flygger eks.
på den anden fra jem og fiks på begge holder i en hårtøre på og tøre dem så kan i se hvor dan de dækker første gang anden gang ved maling kan man sige at kvaliteten følger prisen og hvem vil male mere end højest muligt

vh karsten

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Den største form for dovenskab er at gøre det rigtigt første gang ;-)
ævl

En god bund er det bedste for et pænt stykke arbejde.

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også