bliver smidt af trådløst i tide og utide

Hej

er ikke den store computer haj men jeg tænkte på om der var nogen her der kunne hjælpe jeg har forsøgt på en del forskellige udbyder med forskellige typer router og den gør det alle steder men det er først noget den  er begyndt på inden for de sidste 6 mdr.

jeg har en Asus notebook N61V/N61g series
med dette trådløse kort (tro jeg da)

Atheros AR 9285 Wireless Network Adapter

som sagt jeg er total i skoven her og helt klart på udebane

håber der er nogen der evt. kan hjælpe mig

Alle kan gøre det, men hvornår gør de det.

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg skal ikke klåge i årsagerne, men jeg oplever det også med mit 3.dk mobile bredbånd.
Det kommer lidt i bølger. Lige pludselig kan der være et par dage, som for meget nylig, hvor det skete af og til, men til andre tider er der ingen problemer overhovedet.
Jeg slår det hen som atmosfæriske forstyrrelser, og da det er hurtigt at komme op igen, gider jeg ikke forske yderligere, da det som skrevet kun forekommer sporadisk.
Hvis det er et internt trådløst netværk du omtaler, så er mit indlæg jo værdiløst.
Men i øvrigt ved jeg mindre om det end dig!

Med venlig hilsen
ktm

tak for svar men det er nu ikke det der er mit problem.

mit problem er jeg logger på min router (eller andres router) og efter noget tid forsvinder nettet og derfra skal jeg vente på den fanger signalet igen nogen gange kan der gå op til 10 min. før jeg kan komme på igen.

så håber lidt der er en der har et forslag til hvad der kan være galt

Du har noget snavs på din pc, der for lukker servernes firewall dig af.

Opdater dit anti virus og lav en total scan.

Hent CCleaner og kør den.

Og så kan du hente denne og køre en total scan.

Alle programmer kan hentes fuldt lovligt på den side som der er linket til, og de er lovlige.

Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

hvad er det der forsvinder? er det adgang til internettet/netværk eller er det det trådløse signal det forsvinder?
Prøv at opdatere firmwaren på dit netkort(find det på producentens hjemmeside. Firmware er det software det er i netkortet.

Er det et N. netkort? der findes B/G og N hvor N er det nyeste. Men ikke alle routere kan snakke med alle netkort. Hvis det er et N kort, så prøv at sætte det til G.

Har selv haft en router der havde samme problem med at snakke med min Wii og en bærbar. Skiftede over til at køre G-netværk og så kørte det fint.
tak for hjælpen. jeg vil kigge på det i denne weekend hvor tiden er til det

Det kan være dit netkort, der er ved at stå af. Vi havde en bærbar, der lavede det samme nummer. Nyt netkort kan måske klare det, men det er lidt en videnskab at finde ud af, hvad det er for et, man skal have fat i. I dit tilfælde er det nok et mini-PCI-E, men det er svært at vide, før man har haft dåsen åbnet, eller kender specifikationerne helt ned i de meget sma detaljer.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis