Billigt blæk til printere...

Hej.

Har tidligere bestilt blæk hos TrykSpar, som var de absolut billigste, jeg kunne finde. Men de har længe meldt 'Midlertidig udsolgt' til de patroner, vores Pixma bruger.

Har fundet et andet sted nu, det er webshoppen, der hører til 'krims-krams' butikken lige ved Duborg syd for grænsen ved Padborg, men tingene sendes fra Danmark, der kan betales med Dankort og shoppen fremstår i øvrigt som dansk.

Købte 10 stk sort og 10 stk farve á 15 kr + 75 i forsendelse, ~ 18,75 pr. stk. I danske webshops svinger de mellem 25 og 45 kr, med en enkelt undtagelse der kunne konkurrere, men ikke havde den ene af dem på lager.

Bestilte onsdag eftermiddag, havde dem torsdag med posten.

Håber, det er ok at nævne hjemmesiden. Jeg har absolut ingen økonomisk interesse i biksen, vil bare gerne give et godt sparetip. Adressen er www.easy-pix.eu

Retfærdigvis skal det lige nævnes, at jeg ikke har prøvet patronerne endnu, men er de blot på højde med de øvrige uoriginale, jeg har brugt, er jeg godt tilfreds.

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
ÅÅÅÅÅRRRRHH la vær Albino, indrøm nu bare at du er nød til at leje en større hal ude i byen, til alle de patroner du får hvergang vi klikker på linket
Vi har skam stadig vores depotrum hos Shurgard, der kan være et par kubikmeter endnu... I er jo ikke begyndt at trykke på linket, kan jeg se  i min 'Tak for at lede andre ind på vores side' konto hos dem

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Hej,Albino.
Har du et teleno til blæk i tyskland .Jeg kan ikke ringe dem op.
MVH Spartakus

spartakus

Har du husket at du skal have lande koden før nummeret, det nummer der står i linket er nok for dem der bor i pågældende land.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis