langtidshukomelse

jeg har haft min nuverende com i ca et år,har så fundet ud af den har været brugt af andre  nu vil jeg virkelig gerne finde ud af hvad den er blevet brugt  til  koder og sider ,som sagt min com er den eneste aadmistrator osv,bryder mig ikke  om at andre gir mig virusser,så hvordan finder jeg ud af hvad der er i den
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af comny på 23 sep 2010 20:14
jeg har haft min nuverende com i ca et år,har så fundet ud af den har været brugt af andre  nu vil jeg virkelig gerne finde ud af hvad den er blevet brugt  til  koder og sider ,som sagt min com er den eneste aadmistrator osv,bryder mig ikke  om at andre gir mig virusser,så hvordan finder jeg ud af hvad der er i den

Tjah med mindre du har deres koder og pasword kommer du ikke videre, du kan slette alt og starte forfra. Men hvis du er admin på den nu, kan jeg ikke se hvordan andre skulle kunne komme ind i den. Du har jo en ordentlig firewal og Virus beskyttelse  IK-ÅS
jeg tænkte bare at det min com så der må da være en måde at finde ud af hvad der foregået på den den måske ikke koder men almindelig historie e r surt når ens com pludselig kører i slovmotion efter at ha været væk et par dage
Ja jeg ved godt jeg ikke må reklamere men der er noget der der hedder www.nettips.dk
Som er gratis og det er ikke for at såre jer for i har altid  gode råd til mange ting så det var bare forslag,
jeg bruger selv den side tit til min pc problemer.

med venlig hilsen
mrgonzo

smile kør ikke hurtigere end dine engle kan følge medsmile
tak en god side vil huske den en anden gang meeeen nej ikke noget jeg ku bruge lige nu
De har et forum hvor du kan spørge om alt ind for it og blive medlem det er GRATIS

Annonce
har computeren været lånt ud og den er blevet langsom er der med meget stor sandsynlighed kommet noget indenbords du ikke vil have.
Du har selvfølgelig et godt antivirus og sikkerhedsprogram så som norton internet security 2010, som selvfølgelig er fuldt opdateret. du beder den om at lave en fuld scanning af computeren uden filter på hvilke ting der ikke skal scannes.

der efter går så ind i kontrol panel, finder fjern programmer. ser hvilke programmer der er installeret sidst. ser at de er installeret i perioden du havde lånt computeren ud. og så fjerner du dem.

næste gang du overvejer at låne din computer ud opretter du en brugersom ikke er administrator til den du låner den ud til. bruger du vista eller windows 7 slår du UAC til hvis det ikke er slået til i forvejen.

Havde du ikke et godt anti virus/sikkerheds program installeret. så kan du prøve at gøre som beskrevet. men virker det ikke så tager du de data ud af computeren du skal bruge og re installerer den.

Jacob
Hej mrgonzo.
Du må gerne bringe et link på banen sålænge det ikke er for egen vindnings skyld.
D.v.s. du må ikke linke til et firma som du selv har eller arbejder i.

V.h.  Håndværkeren
Det lyder godt for det er forum ligesom jeres blot at det er om pcer/mobilos

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis