støbning af betongulv over 2-3 dage ?

Jeg skal i gang med at støbe et garagegulv på ca 4-5 m3 med en 125 liters tvangsblander (for dyrt for mig med pumpevogn) og jeg har indset at jeg nok ikke kan nå at støbe alle 4-5m3 på en dag. Hvordan griber man det an når der skal støbes over 2-3 dage uden at få en "kant" mellem de 2-3 gange beton ??
Jeg skal i gang med at støbe et garagegulv på ca 4... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Hvorofr skulle betonen være bedre at få leveret beton.. betonen kan da blive den samme..

I fjor var prisen for å få levert betong i Frederikshavnsområdet ca 2.400,-/m3 - syns det lyder temmelig dyrt. Eller er det "markedsprisen" nå for tiden?

Har man tiden og kreftene, må det være MYE å spare på å gjøre blandejobben og utlegget selv :-)

Ok - jeg vil lige "blande" mig her... hvis man ikke er meget vant til hårdt fysisk arbejde.. så tænk en ekstra gang!! - det er hårdt, hvis man "blot" er vant til alm. GDS..
spørg evt. om en alternativ pris leveret!!  Sidst vi skulle lave 1,5  m3 selv, måtte vi sande, at fysikken var blevet "ældre" :-(  - og transport kostede også jo...
og får man ikke blandet beton korrekt selv (fordi man bliver træt)- så er det MEGET dårligere..

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på epoxymaling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også