Filtre til Genvex

Halløjsa

Så er det ved at være tid til at skifte filter på mit Optima 250 Genvex anlæg. Prisen på 450-500 kr. for et filter syntes jeg dog, er lige i overkanten. Er der nogen, som kender et billigt sted, at købe dem eller er der evt. noget hjemmlavet alternativ?

På forhånd tak.
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Den skal vistnok skiftes hvert 1/2 år, så det løber op i 900-1000kr. årligt. Hvis det er prisen for sådanne et "Kina" produkt, der ligner noget til 5kr. ja så vil jeg til at sælge filtre i mit næste liv!
Synes mit er et halvavanceret kassefilter med filter i v stilling.
Kender en som har et næste nyt anlæg fra Genvex som selv laver filtrene af et stort ark filtermateriale.

Skrevet af steen5 på 19 sep 2010 11:20
Synes mit er et halvavanceret kassefilter med filter i v stilling.
Kender en som har et næste nyt anlæg fra Genvex som selv laver filtrene af et stort ark filtermateriale.

Nu er jeg ikke lige klar over hvad det er for et genveks alæg, men filtere kan lave af pladevat af den type der lægges ind til qiltede stoffer. Det fås i små stykker og i store ruller. Se hos www.Stofogstil.dk

Annonce
www.Filterhuset.dk sælger billige filtre til bolig ventilation online på nettet.
De har bla. filter til Genvex, Nilan, Dantherm & Danfoss.
Det er uoriginale filtre, men det er top kvalitet til gode priser.

Se www.filterhuset.dk de har en god anlægsoversigt så du let finder det rette filter.
 

Bestil online - Det betaler sig!
Utroligt interessant,
Reklame for eget firma er uønsket her på LDS.
Iøvrigt er tråden fra 19 sep. 2010
Har købt hos filternew.dk, over 50 % rabat ved 3x2 st
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis