Overføre ringetone fra emailadresse til mobilen. mede 209 3080 17-09-2010 00:17 Jeg har lige fået en Nokia 3720c.Jeg har en en ringetone på min emailadresse ,somgerne ville sende til den nye mobiltelefon. Hvordan kan jeg gøre det.Jeg har fået det som hedder modtagefiler påtelefonen men hvordan?mvhmede 2 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
FWM 2694 7323 17-09-2010 10:17 Er det ikke "bare" og sætte telefonen til computeren med data kabel, og så lægge musikken ind i den musikmappe der er på telefonen. Der efter går du ind i opsætning-ringetoner og vælger dit musik. Dette er et gæt, da jeg ikke kender ret meget til nokia telefoner, men det ca. sådan på alle de telefoner jeg har haft. Mvh. Flemming Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor
mkh 0 19-09-2010 13:06 Du har ganske ret, det er sådan man gør, dog skal man være opmærksom på at visse modeller har en bestemt mappe "KUN" til ringetoner, Men jo, enten via USB eller blåtand... Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.