Ford Mondeo 1997, ABS-lampe lyser monentant

Det har godt nok været oppe mange gange før, med lysende ABS-lamper, men jeg synes ikke rigtigt, der er nogen, der har meldt tilbage, hvad løsningen så var.
Min nabo har fået kasseret vognen til syn pga af denne momentant lysende ABS lampe.
Det er IKKE stikket under forsæderne. Det er renset flere gange, aldeles uden bedring.
Kan man udlæse noget på et aut. Fordværksted?
Eller er der et godt trick?
Vognen bremser upåklageligt.

Med venlig hilsen
ktm

 

Det har godt nok været oppe mange gange før, med... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Du skal have udlæst fejl og nulstillet dyret før den slukker.Kør så hjem og lod ledningerne.
Det gør det besværligt at skifte sæder,men hvor tit gør du det?
Prop nøglen i lommen imens du roder, ellers lyser den igen.
René
Den med at lodde ledningerne har jeg også tænkt på, for at undgå det pis i fremtiden. Det bliver resultatet, er jeg ret sikker på.
Næh, det er ikke hver dag man skifter sæder, endsige piller dem ud for skæg og ballades skyld
Mon ikke det er bedst at gøre det INDEN nulstilling??
God pointe med nøglen. Den indeholder vist nok et eller andet reflekterende, der formodentlig kan indvirke på noget af elektronikken.
Åh, hvor er jeg glad for mine primære vogne, en Mustang fra 1967, Range Rover fra 1986 og Land Rover fra 1981. De er heldigvis fri for alt det elektronikfis!! Men moeren er jo glad for sin deo.

Med venlig hilsen
ktm

 

Hvis der er tænding på slæden når du klipper lyser den igen,derfor nøglen i lommen.
René
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis