antivirus

Hej .  Efter mange år med firma PC er det nu for egen regning, så når mit Panda løber ud, skal jeg selv skaffe mig et antivirus mm.. Nogen anbefalinger? Gerne en billig løsning.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg kan anbefale dig et Bulguar Antivirus program der er det bedste på markedet og har været det i flere år. Det koster mig ca. 400,00 Kr. om året og det har alt andet med sikkerhed i samme pakke. Det opdatere selv flere gange i døgnet.

V.h.  Håndværkeren
Tar det andet end virus, hvad med alt andet?

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
http://www.eset.dk/om-os/

At Bulguar er verdens bedste,må stå for håndværkerens egen regning så inden du springer på den galej så prøv Eset.

René
Microsoft security essentials har integreret firewall og spyware og er konstrueret til at være en del af Windows.
Jeg synes det kører fint og sløver ikke pc'en.

KimK
Annonce
Avast Home edition.
De vil have at du registrerer den med din email adresse og så kan du bruge den gratis i et år. Efter et år, skal du bare registrere den igen med din adresse. Virker efter formål, fylder lidt.

Alex
lynæs : Send mig lige en PM så har jeg et lille trik så du kan benytte ESET NOD32 ganske gratis

Gå ind på www.eset.com og hent flg 2 programmer

ESET Smart Security /

ESET NOD32 Antivirus 4

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Jeg har installeret det anbefalede fra Microsoft, så må vi se. Tak til alle, som bidrog.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Skrevet af mkh på 12 sep 2010 11:52
lynæs : Send mig lige en PM så har jeg et lille trik så du kan benytte ESET NOD32 ganske gratis

Gå ind på www.eset.com og hent flg 2 programmer

ESET Smart Security /

ESET NOD32 Antivirus 4

Hej mkh
Undskyld jeg blander mig,men jeg havde NOD32 på min gamle computer,og var eget tilfreds med den,men jeg kan ikke dit lille trick,så jeg får kun en begrændset prøveversion.Hvis du kan fortælle mig hvad jeg kan gøre,vil jeg være glad.
PS.Hvordan sender man en PM? Måske vil andre være interesserede,men er det tysss?
MVH Tommy

Der er en lille "kuvert" ved siden af ens brugernavn, trykker du på det så kan du sende en besked til personen....

Du kan sende en PM til mig ved at tilgå dette link. -> http://www.lav-det-selv.dk/PM/type/compose/sendto/17668

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis